👽NOrie’rep👽💍 (@zul_arif37) — 👽 jgn melihat dari luaran kerna d dalam belum tau siapa🦉
Biar keburukn serlahkn dari simpan keburukan dan kebusukan!! ade x membe korang
237 13
Biar keburukn serlahkn dari simpan keburukan dan kebusukan!! ade x membe korang mcm gini?
16.04.2019 02:16:44
Advertisement
promosi hari jumaat 10hengget 1 bakul sekali dgn bakul amik laaah
promosi hari jumaat 10hengget 1 bakul sekali dgn bakul amik laaah...more
25.01.2019 05:09:19
Traii tgokk goyang x goyang!!
469 20
Traii tgokk goyang x goyang!!...more
18.01.2019 04:44:35
beginal waktu korang kecik menagis kuberi susu badan dah besar minum susu Orang!
beginal waktu korang kecik menagis kuberi susu badan dah besar minum susu Orang!! #baby#babygirl#paparazziaccessories
12.01.2019 03:30:46
happy jee binatang tu kn😂
706 10
happy jee binatang tu kn😂...more
04.01.2019 04:46:47
Advertisement
kampong halaman
750 23
kampong halaman...more
23.12.2018 03:17:57
🦉✊🏼
🦉✊🏼...more
14.12.2018 04:52:04
hahshshahahah masok class mewarnaa!!
396 12
hahshshahahah masok class mewarnaa!!...more
03.12.2018 02:36:07
swekkk week duck🌬
806 17
swekkk week duck🌬...more
29.11.2018 02:04:20
Advertisement
hahah! aku suruh balut ko pulak yg melalak mcm ko sakit!!
dengan membe xboleh tg
721 31
hahah! aku suruh balut ko pulak yg melalak mcm ko sakit!! dengan membe xboleh tgok darah nyeee dgn awek hilang tah kemana! ,dui dui dui!!! nice sgt kn
17.11.2018 10:41:44
Kompang ku lempang ko jap lagi!!
Kompang ku lempang ko jap lagi!!...more
14.11.2018 07:32:05
❤️nampak Muka garang jee jahat!!
dengar suara garau kasarr jee marah!!
apa nii s
912 30
❤️nampak Muka garang jee jahat!! dengar suara garau kasarr jee marah!! apa nii semua xkena please ok jgn nak carik kesalahan Orangg !!😼 ‘’yg blkang Tu Pandang nak kena Tampaar ke’!!
01.11.2018 04:07:17
kesetiaan Dan kejujuran penting !! kalau dua bende nii xde makaa musnah lahh per
498 27
kesetiaan Dan kejujuran penting !! kalau dua bende nii xde makaa musnah lahh percintaan kaoranggg! semoga pasangan korang dilindungi oleh tuhan k☝🏻🤲🏻👏🏼
28.10.2018 01:54:33
Advertisement
smart Jgk kepala botak Tu knn! xpe anti saya buat😂#rambut #barber
658 17
smart Jgk kepala botak Tu knn! xpe anti saya buat😂#rambut#barber...more
23.10.2018 06:21:10
Anda boleh lakukan?? silaa cuba d kereta anda kalau menjadi K😂👍🏻
Anda boleh lakukan?? silaa cuba d kereta anda kalau menjadi K😂👍🏻...more
22.10.2018 12:33:18
kangkumrap tun tui hakyaii
702 10
kangkumrap tun tui hakyaii...more
14.10.2018 11:48:20
kenapa setiap kali aku berjalan org akan tersenyum sedangkn aku xbuat lawakk!!😂🖕
kenapa setiap kali aku berjalan org akan tersenyum sedangkn aku xbuat lawakk!!😂🖕🏼🖕🏼#hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha#nursajat
24.09.2018 05:39:12
Next
loading