Instagram tag espterlajaklaris

Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
KENAPA ESP DISUKAI RAMAI??? ESP Shaklee untuk siap
Shaklee_mummyezz_cantiksihat KENAPA ESP DISUKAI RAMAI??? ESP Shaklee untuk siapa? ===================== Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti JERAWATdan JERAGAT Untuk mereka yang ingin kulit CERAH dan PUTIH Untuk mereka bekerja ditengah panas yang menjadikan KULIT GELAP/ SUNBURN Untuk mereka yang ingin menghilangkan PARUT-PARUT JERAWAT Untuk mereka yang inginkan kulit yang GEBU dan ANJAL sertaAWET MUDA Untuk ibu2 mengandung dan menyusu yang mempunyai masalah ALAHAN KULIT. Sesuai bagi ibu2 menyusu. Actually, masih ramail lagi yang belum kenal ESP Shaklee ni, sebab tu saya tak jemu-jemu nak berkongsi tentang ESP ni. Ramai yang dah kenal ESP ni, cuma mungkin belum terbuka hati nak cuba. Atau ada yang pernah cuba, tapi tak berapa nak konsisten amalkan. Trust me!! kalau korang tau betapa bestnya ESP ni, betapa banyaknya manfaat ESP Shaklee ni, korang akan rasa rugi sangat kalau tak cuba atau rugi sangat kalau tak konsisten ambil :) www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
24.01.2019 05:03:18
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
KENAPA ESP DISUKAI RAMAI??? ESP adalah produk keca
Shaklee_mummyezz_cantiksihat KENAPA ESP DISUKAI RAMAI??? ESP adalah produk kecantikan dan kesihatan berasaskan protein soya TANPA GMO yang dibuat khas untuk wanita dan lelaki yang mengimpikan kulit yang CERAH, GEBU dan ANJAL tidak seperti produk-produk lain dipasaran, ESP menawarkan segalanya dalam 1 gelas minuman setiap hari dengan rasa yang sangat enak, pasti anda jatuh cinta! ESP diperbuat daripada protein soya yang berkualiti tinggi yang diproses dengan suhu rendah bagi menjaga kualiti protein dalam kacang soya. 1 tin ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti susu, milo atau buah yang dikisar bersama. Soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubahsuai secara genetik (Non-GMO). Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses penanaman sehingga pemprosesannya. Trust me!! kalau korang tau betapa bestnya ESP ni, betapa banyaknya manfaat ESP Shaklee ni, korang akan rasa rugi sangat kalau tak cuba atau rugi sangat kalau tak konsisten ambil :) www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
24.01.2019 04:57:34
Advertisement
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Bagaimana nk rawat kulit jerawat dan kusam? 
Jika
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Bagaimana nk rawat kulit jerawat dan kusam?  Jika jerawat timbul disebabkan penggunaan kosmetik, elakkan daripada menggunakan kosmetik yang tinggi bahan kimia iaitu dpt memutih dan memulih kulit dalam waktu yang singkat. Gunakan bahan2 natural untuk merawat kulit. Elakkan dari makan makanan sembarangan. Pada asasnya semua penyakit adalah berasal dari pemakanan. Terlalu kerap makan makanan berminyak boleh menyebabkan usus tidak sihat, banyak toksik terkumpul di dinding usus dan menghalang penyerapan gizi dan nutrisi. Seelok-eloknya lakukan detoks sekurang-kurangnya sebulan sekali. Ambil vitamin sebagai makanan tambahan untuk menyokong kesihatan badan dan kulit. Vitamin penting untuk kesihatan dan kecantikan kulit adalah termasuk Vitamin C. Vitamin C bantu melindungi tubuh dan kulit dari kerosakan sel. Vitamin C berfungsi untuk menghasilkani hormon anti-stress dan interferon yang dapat meningkatkan imuniti badan. Nak Cuba???? Nom wasap dibawah 👇👇👇👇👇👇 www.wasap.my/60123717215 Utk harga sangat2 murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 07:04:44
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Vitamin C sangatlah bagus diambil kerana ia merupa
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Vitamin C sangatlah bagus diambil kerana ia merupakan salah satu ANTIOKSIDAN terbaik . Sebab apa??? Sebabbb badan kita memang sangat memerlukan antioksidan bagi menentang radikal-radikal bebas yang berpunca daripada pencemaran, asap rokok, dan sebagainya tanpa kita sedari. Kalau nak tahu, radikal bebas ni sangatlah merbahaya hingga boleh merosakkan sel-sel dalam badan kita dan mendatangkan pelbagai penyakit. Haa termasuklah masalah jerawat ni. Oleh sebab itulah, kita memerlukan perlindungan daripada antioksidan. Antara oksidan yang senang kita perolehi ialah Vitamin C. Kenapa vitc disukai ramai 1) Tiada lagi masalah gusi berdarah 2) Kulit semakin cerah dan warna kulit menjadi sekata 3) Jerawat semakin kurang tumbuh 4) Parut jerawat makin pudar 5) Kulit rasa makin licin dan halus Nak Cuba???? Nom wasap dibawah 👇👇👇👇👇👇 www.wasap.my/60123717215 Utk harga sangat2 murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 06:52:55
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
NAK HARGA TERLAJAK MURAH 
cepat² wasap Kak ezz Tau
Shaklee_mummyezz_cantiksihat NAK HARGA TERLAJAK MURAH cepat² wasap Kak ezz Tau Manfaat Vivix! 1. Anti penuaan 2. Melindungi jantung 3. Melindungi luka akibat radiasi UV 4. Merencat sel kanser dari semakin serius 5. Menghalang virus herpes jenis 1 & 2 dari merebak 6. Meningkatkan kesihatan imun badan 7. Melegakan alergi dan lelah 8. Memperbaiki kualiti tidur 9. Mengurangkan kedutan halus 10. Membantu dalam proses penurunan berat badan Dah tahu apa kebaikan Vivix kan? Jadi tunggu apa lagi boleh cuba dan rasai sendiri kesan Vivix untuk kesihatan anda. Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 00:49:38
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Secara umumnya, vivix ni tinggi
kandungan antioksi
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu,Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 00:48:11
Advertisement
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Kenapa esp jadi pilihan ramai

KEBAIKAN : ESP SHAK
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kenapa esp jadi pilihan ramai KEBAIKAN : ESP SHAKLEE Untuk wanita yang ingin pregnant atau plan untuk pregnant : ESP pulihara dan pelihara rahim kita. Untuk wanita yang sedang pregnant : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran. Untuk wanita yang menyusu anak : ESP bantu memperbanyakkan pengeluara susu. Bila kita cukup protein, means kita akan cukup tenaga. Susu pun jadi berkhasiat. Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan. Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun akan kurang tau ^^ Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semunya cukup, In Sha Allah badan kita akan melawan sebarang penyakit yang datang. Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Hehehe ^^ Bila dah cantik, tak payah tepek makeup tebal-tebal pun takpe. Nampak natural lagi cantik tau. Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walapun puasa kita tak rasa lemah longlai sangat. Lapar dan dahaga tu memang la normal kan. Sebab tu tandanya gudaan Allah bagi sebagai ujian. Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 00:44:05
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein T
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein. Sebarang pertanyaa sila wasap👇👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 00:40:48
Advertisement
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Badan Kita tidak dapat menghasilkan VITAMIN C deng
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Badan Kita tidak dapat menghasilkan VITAMIN C dengan sendirinya, Oleh itu Kita harus mengambil vitamin c untuk kekal sihat Kebaikan Vitamin C Shaklee 1- Vitamin C untuk kulit ✴️Merangsang pembentukan kolagen dalam badan dengan mengekalkan enzim aktif yang terlibat dalam penghasilan kolagen. ✴️Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif. ✴️Mengurangkan kerosakan akibat cahaya matahari. ✴️Mencerahkan kulit secara sekata. ✴️Memperbaiki kulit yang berjerawat. ✴️Mencegah / mengurangkan pigmentasi penyebab utama jeragat. ✴️Pemulihan luka, melecur dan ulser. ✴️Berfungsi sebagai agen anti-radang. 2- Vitamin C untuk kesihatan ❎Meningkatkan sistem imun - membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi, bantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman. ❎Memperbaiki insomnia. ❎Meningkatkan tenaga dan mencegah keletihan. ❎Menghasilkan bahan pemancar saraf (neurotransmitter). ❎Mencegah penyakit buta akibat katarak. ❎Mencegah batu karang pundi hempedu. ❎Menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah. ❎Menghindar arteriosclerosis. ❎Mengekalkan kapilari darah yang sihat. ❎Mengekalkan kolesterol dan tekanan darah yang sihat. ❎Memperbaiki stress & masalah berkaitan mental. ❎Memperbaiki resdung seperti bersin. 3- Vitamin C untuk perangi kanser meningkatkan interferon semulajadi tubuh untuk merangsang pengeluaran T-cells melawan kanser, membuang kimia berbahaya & menghapus radikal bebas. 4- Vitamin C untuk Gout Jom Cuba PROMOSI VIT C ⏺️SANGAT MURAH ⏺️SANGATJIMAT Berminat www.wasap.my/60123717215 #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 18:25:10
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Bagaimana Magnesium Membantu Masalah Sembelit?

Ma
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Bagaimana Magnesium Membantu Masalah Sembelit? Magnesium ini membantu menenangkan otot usus yang boleh melancarkan pembuangan. Magnesium juga membantu meningkatkan jumlah air dalam kolon yang boleh melembutkan najis seterusnya memudahkan pembuangan. Dan berita baiknya magnesium ini juga terdapat dalam MEALSHAKE:) Nak Cuba untuk anak www.wasap.my/60123717215 Utk harga sangat2 murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 14:50:46
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein T
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.* Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 06:51:21
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
KESAN SAMPINGAN JIKA KITA AMALKAN ESP NI SECARA KO
Shaklee_mummyezz_cantiksihat KESAN SAMPINGAN JIKA KITA AMALKAN ESP NI SECARA KONSISTEN : Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri Membantu hilangkan parut jerawat di muka. Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur. Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. Menyokong kesihatan imunisasi badan. Mengawal paras kolesterol. Menyokong kesihatan jantung dan prostat. Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam. Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum. Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil CEPAT DAPAT KAN SEGERA SEMENTARA TENGAH MURAH Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 06:50:23
Advertisement
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Malu badan gemuk??
Nak kurus tapi malas bersenam?
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Malu badan gemuk?? Nak kurus tapi malas bersenam? Nafsu makan tak dapat dikawal Sangat-sangat RECOMMENDED Kurang bajet nak beli produck Mahal Jom try set slimming shaklee NAK CUBA??? Roger kak ezz 60123717215 untuk harga promosi dan murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 06:23:52
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Malu badan gemuk??
Nak kurus tapi malas bersenam?
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Malu badan gemuk?? Nak kurus tapi malas bersenam? Nafsu makan tak dapat dikawal Kurang bajet nak beli produck Mahal Jom try set slimming shaklee NAK CUBA??? Roger kak ezz 60123717215 untuk harga promosi dan murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 05:33:29
Shaklee_mummyezz_cantiksihat .
secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioks
Shaklee_mummyezz_cantiksihat . secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu, Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 16:36:37
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
NAK HARGA TERLAJAK MURAH 
cepat² wasap Kak ezz Tau
Shaklee_mummyezz_cantiksihat NAK HARGA TERLAJAK MURAH cepat² wasap Kak ezz Tau Manfaat Vivix! 1. Anti penuaan 2. Melindungi jantung 3. Melindungi luka akibat radiasi UV 4. Merencat sel kanser dari semakin serius 5. Menghalang virus herpes jenis 1 & 2 dari merebak 6. Meningkatkan kesihatan imun badan 7. Melegakan alergi dan lelah 8. Memperbaiki kualiti tidur 9. Mengurangkan kedutan halus 10. Membantu dalam proses penurunan berat badan Dah tahu apa kebaikan Vivix kan? Jadi tunggu apa lagi boleh cuba dan rasai sendiri kesan Vivix untuk kesihatan anda. Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 16:21:11
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik kepada anda
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik kepada anda? 1. Kerana Vivix Melindungi dan membaiki Sel DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. 2. Kerana Vivix Mengawal Genetik dan Seterusnya Membantu Melambatkan Penuaan Sel. Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan. 3. Kerana Vivix Membantu Meningkatkan Tenaga Dalam Sel Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria (penjana tenaga dalam tubuh) untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel. 4. Kerana Vivix Melambatkant Pembentukan AGE Penimbunan berlebihan protin AGE (Advanced Glycation end Products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sel yang mengganggu keutuhan sel dan usia kita. Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan AGE. Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:- ♥Kesihatan Jantung ♥Kesihatan Otak ♥Meningkatkan Sistem Imun ♥Kesihatan Sendi ♥Perlindungan Antioksidan ♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular ♥Kesihatan yang Menyeluruh Nak tengok je ke?? Jom IKHTIAR dengan vivix tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 14:47:23
Shaklee_mummyezz_cantiksihat .
secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioks
Shaklee_mummyezz_cantiksihat . secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu, Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 13:55:48
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Apa yang best sangat esp ni,sehingga ramai yang ja
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Apa yang best sangat esp ni,sehingga ramai yang jatuh cinta . KELEBIHAN ESP : .⠀ 🎀 Mengecutkan jerawat⠀ 🎀 Mengembalikan wajah berseri⠀ 🎀 Menghilangkann wajah kusam⠀ 🎀 Memberikan tona kulit yang sekata⠀ 🎀 Mencerahkan kulit dan memmberikan efek glowing pada wajah⠀ 🎀 Milk & Energy Booster⠀ 🎀 Memudarkan parut jerawat (Sangat berkesan)⠀ 🎀 Mengurangkan masalah kulit berminyak⠀ 🎀 Bagi ibu mengandung (Menguatkan rahim - elakkann berlaku keguguran)⠀ 🎀 Ikhtiar hamil⠀ 🎀 Menguatkan rambut⠀ 🎀 Membantu mengawal berat badan (Bagi efek rasa kenyang yang lama)⠀ 🎀 Memberikan kulit halus dan mulus⠀ 🎀 Menganjalkan payudara dan punggung⠀ 🎀 Mengelakkan gastrik⠀ 🎀 Melembapkan kulit⠀ 🎀 Sesuai untuk kulit eczema⠀ .⠀ Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 03:53:41
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini  memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses. Siapa perlukan ESP ni? 1. Ibu menyusu 2. Ibu hamil 3. Lelaki/wanita yang ingin turunkan berat badan 4. Sesiapa sahaja yang inginkan kesihatan berpanjangan 5. Mereka yang mengalami masalah kesuburan 6. Mereka yang ingin menghilangkan parut (parut jerawat mahupun parut2 di badan) 7. Mereka yang ingin menaikkan taraf kesihatan  8. Mereka yang inginkan kulit cantik berseri serta halus mulus 9. Wanita yang inginkan payudara anjal 10. Sesuai untuk kanak2 sehinggalah warga emas. Jadi jangan lepaskan PELUANG sementara tengah MURAH Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 03:48:29
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein T
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.* Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
19.01.2019 15:34:32
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅me
Shaklee_mummyezz_cantiksihat ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅melembutkan kulit ✅memudarkan parut ✅memberi tenaga berpanjangan ✅mengenyangkan ✅kuruskan badan ✅milkbooster ✅kuatkan rahim ✅cegah gastrik ✅cerahkan kulit ESP bukan sekadar air soya biasa. Perbezaan ESP ialah: -1 canister seberat 850mg dihasilkan dari 30kg kacang soya non GMO -setiap hidangan ESP membekalkan 14g protein soya yang dapat membantu menurunkan paras kolesterol -protein yang mudah diserap badan yg membekalkan 9 jenis asid amino yg penting utk kecantikkan kulit, kuku dan rambut -tinggi dalam kalsium untuk melindungi tulang dan otot Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
19.01.2019 15:33:27
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Bagaimana Vivix shaklee membantu masalah jeragat?
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Bagaimana Vivix shaklee membantu masalah jeragat? 1. Vivix shaklee sangat tinggi dengan antioksidan. Antioksidan ini yang membantu mengawal lebihan radikal bebas dalam badan. Kena tahu ya yang jeragat sebenarnya kesan radang/inflamasi pada kulit akibat radikal bebas. radikal bebas apabila terlalu banyak menyebabkan melanin (pigmen gelap) terhasil tidak normal. Melanin menjadi terlalu banyak hingga belakunya jeragat. Dan jeragat akan menjadi makin teruk dan menebal apabila sering terdedak kepada cahaya matahari. 2. Resveratrol yang terdapat di dalam Vivix Shaklee ini juga telah diuji 95% ia dapat  menghalang kerosakan sel yang menyebabkan jeragat berlaku. Ia bertindak dengan cara meneutralkan kesan sinar UV pada kulit. 3. Vivix shaklee membantu membaiki sel-sel di dalam badan termasuk sel kulit. Jeragat juga sebenarnya tanda sel-sel kulit kita mula rosak dan penanda awal penuaan kulit sudah berlaku. Vivix mengandungi campuran polifenol dan resveratrol yang 13 kali ganda lagi berkesan untuk melawan kerosakan sel-sel dan melawan penuaan pada peringkat selular (DNA). Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
18.01.2019 15:52:14
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
NAK HARGA TERLAJAK MURAH 
cepat² wasap Kak ezz Tau
Shaklee_mummyezz_cantiksihat NAK HARGA TERLAJAK MURAH cepat² wasap Kak ezz Tau Manfaat Vivix! 1. Anti penuaan 2. Melindungi jantung 3. Melindungi luka akibat radiasi UV 4. Merencat sel kanser dari semakin serius 5. Menghalang virus herpes jenis 1 & 2 dari merebak 6. Meningkatkan kesihatan imun badan 7. Melegakan alergi dan lelah 8. Memperbaiki kualiti tidur 9. Mengurangkan kedutan halus 10. Membantu dalam proses penurunan berat badan Dah tahu apa kebaikan Vivix kan? Jadi tunggu apa lagi boleh cuba dan rasai sendiri kesan Vivix untuk kesihatan anda. Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
18.01.2019 15:48:55
Shaklee_mummyezz_cantiksihat .
secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioks
Shaklee_mummyezz_cantiksihat . secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu, Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
18.01.2019 14:54:04
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong memba
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:- ♥Kesihatan Jantung ♥Kesihatan Otak ♥Meningkatkan Sistem Imun ♥Kesihatan Sendi ♥Perlindungan Antioksidan ♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular ♥Kesihatan yang Menyeluruh Nak tengok je ke?? Jom IKHTIAR dengan vivix tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
18.01.2019 14:51:44
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
APA ITU ESP?
ESP adalah PROTEIN.

Dan protein adal
Shaklee_mummyezz_cantiksihat APA ITU ESP? ESP adalah PROTEIN. Dan protein adalah makanan sel. So cuba bayangkan sel sel yang halus tu dapat makanan yang elok sihat dan semula jadi, Insyallah dengan izin Allah effect dia akan pergi ke seluruh tubuh badan kan? Kulit jadi cantik, sihat, bertenaga dan banyak lagi. Tapi , macamana kalau tak cukup protein? Apa akan berlaku? Kalau tak cukup protein, badan kita akan terasa lemah, lesu, tak bermaya..akhirnya menggeletar. Boleh akibat gastrik. kolesterol tinggi, tekanan darah rendah..jadi pening. Punca ulser perut + ulser usus. Luka lambat sembuh akhirnya berparut. Ganggu penglihatan / lama kelamaan jadi kabur. Antibodi tak kuat. Bila kurang protein, badan tak boleh lawan penyakit yang datang sebab kurang ketahanan. Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
17.01.2019 20:56:26
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅me
Shaklee_mummyezz_cantiksihat ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅melembutkan kulit ✅memudarkan parut ✅memberi tenaga berpanjangan ✅mengenyangkan ✅kuruskan badan ✅milkbooster ✅kuatkan rahim ✅cegah gastrik ✅cerahkan kulit ESP bukan sekadar air soya biasa. Perbezaan ESP ialah: -1 canister seberat 850mg dihasilkan dari 30kg kacang soya non GMO -setiap hidangan ESP membekalkan 14g protein soya yang dapat membantu menurunkan paras kolesterol -protein yang mudah diserap badan yg membekalkan 9 jenis asid amino yg penting utk kecantikkan kulit, kuku dan rambut -tinggi dalam kalsium untuk melindungi tulang dan otot Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
17.01.2019 20:54:02
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
KESAN SAMPINGAN JIKA KITA AMALKAN ESP NI SECARA KO
Shaklee_mummyezz_cantiksihat KESAN SAMPINGAN JIKA KITA AMALKAN ESP NI SECARA KONSISTEN : Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri Membantu hilangkan parut jerawat di muka. Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur. Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. Menyokong kesihatan imunisasi badan. Mengawal paras kolesterol. Menyokong kesihatan jantung dan prostat. Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam. Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum. Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil CEPAT DAPAT KAN SEGERA SEMENTARA TENGAH MURAH Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
17.01.2019 20:47:09
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein T
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.* Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
17.01.2019 20:45:07
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Kenapa esp jadi pilihan ramai

KEBAIKAN : ESP SHAK
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kenapa esp jadi pilihan ramai KEBAIKAN : ESP SHAKLEE Untuk wanita yang ingin pregnant atau plan untuk pregnant : ESP pulihara dan pelihara rahim kita. Untuk wanita yang sedang pregnant : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran. Untuk wanita yang menyusu anak : ESP bantu memperbanyakkan pengeluara susu. Bila kita cukup protein, means kita akan cukup tenaga. Susu pun jadi berkhasiat. Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan. Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun akan kurang tau ^^ Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semunya cukup, In Sha Allah badan kita akan melawan sebarang penyakit yang datang. Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Hehehe ^^ Bila dah cantik, tak payah tepek makeup tebal-tebal pun takpe. Nampak natural lagi cantik tau. Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walapun puasa kita tak rasa lemah longlai sangat. Lapar dan dahaga tu memang la normal kan. Sebab tu tandanya gudaan Allah bagi sebagai ujian. Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
16.01.2019 09:01:13
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅me
Shaklee_mummyezz_cantiksihat ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅melembutkan kulit ✅memudarkan parut ✅memberi tenaga berpanjangan ✅mengenyangkan ✅kuruskan badan ✅milkbooster ✅kuatkan rahim ✅cegah gastrik ✅cerahkan kulit ESP bukan sekadar air soya biasa. Perbezaan ESP ialah: -1 canister seberat 850mg dihasilkan dari 30kg kacang soya non GMO -setiap hidangan ESP membekalkan 14g protein soya yang dapat membantu menurunkan paras kolesterol -protein yang mudah diserap badan yg membekalkan 9 jenis asid amino yg penting utk kecantikkan kulit, kuku dan rambut -tinggi dalam kalsium untuk melindungi tulang dan otot Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
15.01.2019 08:27:41
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Kebaikan esp

Dilengkapi dengan unsur kalsium untu
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kebaikan esp Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit. Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan. Memberi ton warna kulit yang sekata. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral Rendah lemak, tanpa kolestrol Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi 1 tong 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone Protein soya(tumbuhan )lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan. Membantu mengurangkan risiko kanser. Bertindak sebagai antioksidan. Menguatkan sistem imun tubuh Mempertingkatkan tahap kolestol baik. Memelihara kesihatan jantung Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua. Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones. Membantu merendahkan paras kolestrol. Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
15.01.2019 08:25:33
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
APA ITU ESP?
ESP adalah PROTEIN.

Dan protein adal
Shaklee_mummyezz_cantiksihat APA ITU ESP? ESP adalah PROTEIN. Dan protein adalah makanan sel. So cuba bayangkan sel sel yang halus tu dapat makanan yang elok sihat dan semula jadi, Insyallah dengan izin Allah effect dia akan pergi ke seluruh tubuh badan kan? Kulit jadi cantik, sihat, bertenaga dan banyak lagi. Tapi , macamana kalau tak cukup protein? Apa akan berlaku? Kalau tak cukup protein, badan kita akan terasa lemah, lesu, tak bermaya..akhirnya menggeletar. Boleh akibat gastrik. kolesterol tinggi, tekanan darah rendah..jadi pening. Punca ulser perut + ulser usus. Luka lambat sembuh akhirnya berparut. Ganggu penglihatan / lama kelamaan jadi kabur. Antibodi tak kuat. Bila kurang protein, badan tak boleh lawan penyakit yang datang sebab kurang ketahanan. Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
15.01.2019 08:22:43
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Kenapa esp jadi pilihan ramai

KEBAIKAN : ESP SHAK
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kenapa esp jadi pilihan ramai KEBAIKAN : ESP SHAKLEE Untuk wanita yang ingin pregnant atau plan untuk pregnant : ESP pulihara dan pelihara rahim kita. Untuk wanita yang sedang pregnant : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran. Untuk wanita yang menyusu anak : ESP bantu memperbanyakkan pengeluara susu. Bila kita cukup protein, means kita akan cukup tenaga. Susu pun jadi berkhasiat. Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan. Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun akan kurang tau ^^ Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semunya cukup, In Sha Allah badan kita akan melawan sebarang penyakit yang datang. Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Hehehe ^^ Bila dah cantik, tak payah tepek makeup tebal-tebal pun takpe. Nampak natural lagi cantik tau. Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walapun puasa kita tak rasa lemah longlai sangat. Lapar dan dahaga tu memang la normal kan. Sebab tu tandanya gudaan Allah bagi sebagai ujian. Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
15.01.2019 08:21:39
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong memba
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:- ♥Kesihatan Jantung ♥Kesihatan Otak ♥Meningkatkan Sistem Imun ♥Kesihatan Sendi ♥Perlindungan Antioksidan ♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular ♥Kesihatan yang Menyeluruh Nak tengok je ke?? Jom IKHTIAR dengan vivix tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
15.01.2019 01:10:58
Shaklee_mummyezz_cantiksihat .
secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioks
Shaklee_mummyezz_cantiksihat . secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu, Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
14.01.2019 14:54:13
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik kepada anda
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik kepada anda? 1. Kerana Vivix Melindungi dan membaiki Sel DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. 2. Kerana Vivix Mengawal Genetik dan Seterusnya Membantu Melambatkan Penuaan Sel. Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan. 3. Kerana Vivix Membantu Meningkatkan Tenaga Dalam Sel Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria (penjana tenaga dalam tubuh) untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel. 4. Kerana Vivix Melambatkant Pembentukan AGE Penimbunan berlebihan protin AGE (Advanced Glycation end Products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sel yang mengganggu keutuhan sel dan usia kita. Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan AGE. Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:- ♥Kesihatan Jantung ♥Kesihatan Otak ♥Meningkatkan Sistem Imun ♥Kesihatan Sendi ♥Perlindungan Antioksidan ♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular ♥Kesihatan yang Menyeluruh Nak tengok je ke?? Jom IKHTIAR dengan vivix tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
14.01.2019 14:47:07
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Kebaikan esp

Dilengkapi dengan unsur kalsium untu
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kebaikan esp Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit. Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan. Memberi ton warna kulit yang sekata. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral Rendah lemak, tanpa kolestrol Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi 1 tong 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone Protein soya(tumbuhan )lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan. Membantu mengurangkan risiko kanser. Bertindak sebagai antioksidan. Menguatkan sistem imun tubuh Mempertingkatkan tahap kolestol baik. Memelihara kesihatan jantung Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua. Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones. Membantu merendahkan paras kolestrol. Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
13.01.2019 23:14:44
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
APA ITU ESP?
ESP adalah PROTEIN.

Dan protein adal
Shaklee_mummyezz_cantiksihat APA ITU ESP? ESP adalah PROTEIN. Dan protein adalah makanan sel. So cuba bayangkan sel sel yang halus tu dapat makanan yang elok sihat dan semula jadi, Insyallah dengan izin Allah effect dia akan pergi ke seluruh tubuh badan kan? Kulit jadi cantik, sihat, bertenaga dan banyak lagi. Tapi , macamana kalau tak cukup protein? Apa akan berlaku? Kalau tak cukup protein, badan kita akan terasa lemah, lesu, tak bermaya..akhirnya menggeletar. Boleh akibat gastrik. kolesterol tinggi, tekanan darah rendah..jadi pening. Punca ulser perut + ulser usus. Luka lambat sembuh akhirnya berparut. Ganggu penglihatan / lama kelamaan jadi kabur. Antibodi tak kuat. Bila kurang protein, badan tak boleh lawan penyakit yang datang sebab kurang ketahanan. Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
13.01.2019 23:07:45
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Kenapa esp jadi pilihan ramai

KEBAIKAN : ESP SHAK
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kenapa esp jadi pilihan ramai KEBAIKAN : ESP SHAKLEE Untuk wanita yang ingin pregnant atau plan untuk pregnant : ESP pulihara dan pelihara rahim kita. Untuk wanita yang sedang pregnant : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran. Untuk wanita yang menyusu anak : ESP bantu memperbanyakkan pengeluara susu. Bila kita cukup protein, means kita akan cukup tenaga. Susu pun jadi berkhasiat. Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan. Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun akan kurang tau ^^ Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semunya cukup, In Sha Allah badan kita akan melawan sebarang penyakit yang datang. Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Hehehe ^^ Bila dah cantik, tak payah tepek makeup tebal-tebal pun takpe. Nampak natural lagi cantik tau. Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walapun puasa kita tak rasa lemah longlai sangat. Lapar dan dahaga tu memang la normal kan. Sebab tu tandanya gudaan Allah bagi sebagai ujian. Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
12.01.2019 22:24:17
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅me
Shaklee_mummyezz_cantiksihat ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅melembutkan kulit ✅memudarkan parut ✅memberi tenaga berpanjangan ✅mengenyangkan ✅kuruskan badan ✅milkbooster ✅kuatkan rahim ✅cegah gastrik ✅cerahkan kulit ESP bukan sekadar air soya biasa. Perbezaan ESP ialah: -1 canister seberat 850mg dihasilkan dari 30kg kacang soya non GMO -setiap hidangan ESP membekalkan 14g protein soya yang dapat membantu menurunkan paras kolesterol -protein yang mudah diserap badan yg membekalkan 9 jenis asid amino yg penting utk kecantikkan kulit, kuku dan rambut -tinggi dalam kalsium untuk melindungi tulang dan otot Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
12.01.2019 22:22:25
PROMOSI JANUARI 2019, SUPER HOT SELLING PRODUCT - ESP SHAKLEE!

Bulan ni Shaklee
PROMOSI JANUARI 2019, SUPER HOT SELLING PRODUCT - ESP SHAKLEE! Bulan ni Shaklee promo ESP (Energizing Soy Protein) yang terkenal sebagai makanan tambahan membekalkan sumber protin untuk badan. Kenapa protin penting? Sebab dengan pengambilan protin yang cukup, akan membantu penghasilan sel baru untuk badan dan menyingkirkan sel lama yang telah rosak dan mati. Siapakah yang perlukan ESP Shaklee? 1. Wanita yang sedang hamil. 2. Ibu yang sedang berpantang dan menyusukan anak; Mempercepatkan pertumbuhan tisu baru, membantu menambah kuantiti dan memenuhi permintaan susu ibu disamping pengambilan air yang secukupnya serta proses mengepaman dengan disiplin. 3. Ekzema; membantu membinaan kulit baru selepas luka berdarah juga menghilangkan kesan parut. 4. Ibu yang sibuk ; ESP Shaklee membantu beri tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas. 5. Remaja. 6. Orang ingin mengurangkan berat badan; bancuh ESP Shaklee dengan minuman kegemaran setiap pagi akan membuatkan anda berasa kenyang sepanjang pagi. 7. Orang yang inginkan kulit yang cantik; membantu menghilangkan parut jerawat, menjadikan kulit cantik mulus, gebu dan berseri, serta kurang berminyak. 8. Orang yang baru lepas menjalani pembedahan. 9. Pesakit kencing manis; mempunyai indeks glisemik rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa. 10. Orang yang inginkan kesihatan optimum 11. Lelaki dan perempuan 12. Orang tua dan orang muda 13. Sesiapa sahaja inginkan kesihatan yang lebih baik. Harga istimewa bulan ini sehingga 31 Januari 2019 Dapatkan ESP Shaklee anda bulan ini dan whatsapp saya segera untuk keterangan yang lebih lanjut.
12.01.2019 20:59:35
PROMOSI JANUARI 2019, SUPER HOT SELLING PRODUCT - ESP SHAKLEE!

Bulan ni Shaklee
PROMOSI JANUARI 2019, SUPER HOT SELLING PRODUCT - ESP SHAKLEE! Bulan ni Shaklee promo ESP (Energizing Soy Protein) yang terkenal sebagai makanan tambahan membekalkan sumber protin untuk badan. Kenapa protin penting? Sebab dengan pengambilan protin yang cukup, akan membantu penghasilan sel baru untuk badan dan menyingkirkan sel lama yang telah rosak dan mati. Siapakah yang perlukan ESP Shaklee? 1. Wanita yang sedang hamil. 2. Ibu yang sedang berpantang dan menyusukan anak; Mempercepatkan pertumbuhan tisu baru, membantu menambah kuantiti dan memenuhi permintaan susu ibu disamping pengambilan air yang secukupnya serta proses mengepaman dengan disiplin. 3. Ekzema; membantu membinaan kulit baru selepas luka berdarah juga menghilangkan kesan parut. 4. Ibu yang sibuk ; ESP Shaklee membantu beri tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas. 5. Remaja. 6. Orang ingin mengurangkan berat badan; bancuh ESP Shaklee dengan minuman kegemaran setiap pagi akan membuatkan anda berasa kenyang sepanjang pagi. 7. Orang yang inginkan kulit yang cantik; membantu menghilangkan parut jerawat, menjadikan kulit cantik mulus, gebu dan berseri, serta kurang berminyak. 8. Orang yang baru lepas menjalani pembedahan. 9. Pesakit kencing manis; mempunyai indeks glisemik rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa. 10. Orang yang inginkan kesihatan optimum 11. Lelaki dan perempuan 12. Orang tua dan orang muda 13. Sesiapa sahaja inginkan kesihatan yang lebih baik. Harga istimewa bulan ini sehingga 31 Januari 2019 Dapatkan ESP Shaklee anda bulan ini dan whatsapp saya segera untuk keterangan yang lebih lanjut.
12.01.2019 20:59:21
PROMOSI JANUARI 2019, SUPER HOT SELLING PRODUCT - ESP SHAKLEE!

Bulan ni Shaklee
PROMOSI JANUARI 2019, SUPER HOT SELLING PRODUCT - ESP SHAKLEE! Bulan ni Shaklee promo ESP (Energizing Soy Protein) yang terkenal sebagai makanan tambahan membekalkan sumber protin untuk badan. Kenapa protin penting? Sebab dengan pengambilan protin yang cukup, akan membantu penghasilan sel baru untuk badan dan menyingkirkan sel lama yang telah rosak dan mati. Siapakah yang perlukan ESP Shaklee? 1. Wanita yang sedang hamil. 2. Ibu yang sedang berpantang dan menyusukan anak; Mempercepatkan pertumbuhan tisu baru, membantu menambah kuantiti dan memenuhi permintaan susu ibu disamping pengambilan air yang secukupnya serta proses mengepaman dengan disiplin. 3. Ekzema; membantu membinaan kulit baru selepas luka berdarah juga menghilangkan kesan parut. 4. Ibu yang sibuk ; ESP Shaklee membantu beri tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas. 5. Remaja. 6. Orang ingin mengurangkan berat badan; bancuh ESP Shaklee dengan minuman kegemaran setiap pagi akan membuatkan anda berasa kenyang sepanjang pagi. 7. Orang yang inginkan kulit yang cantik; membantu menghilangkan parut jerawat, menjadikan kulit cantik mulus, gebu dan berseri, serta kurang berminyak. 8. Orang yang baru lepas menjalani pembedahan. 9. Pesakit kencing manis; mempunyai indeks glisemik rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa. 10. Orang yang inginkan kesihatan optimum 11. Lelaki dan perempuan 12. Orang tua dan orang muda 13. Sesiapa sahaja inginkan kesihatan yang lebih baik. Harga istimewa bulan ini sehingga 31 Januari 2019 Dapatkan ESP Shaklee anda bulan ini dan whatsapp saya segera untuk keterangan yang lebih lanjut.
12.01.2019 20:59:07
PROMOSI JANUARI 2019, SUPER HOT SELLING PRODUCT - ESP SHAKLEE!

Bulan ni Shaklee
PROMOSI JANUARI 2019, SUPER HOT SELLING PRODUCT - ESP SHAKLEE! Bulan ni Shaklee promo ESP (Energizing Soy Protein) yang terkenal sebagai makanan tambahan membekalkan sumber protin untuk badan. Kenapa protin penting? Sebab dengan pengambilan protin yang cukup, akan membantu penghasilan sel baru untuk badan dan menyingkirkan sel lama yang telah rosak dan mati. Siapakah yang perlukan ESP Shaklee? 1. Wanita yang sedang hamil. 2. Ibu yang sedang berpantang dan menyusukan anak; Mempercepatkan pertumbuhan tisu baru, membantu menambah kuantiti dan memenuhi permintaan susu ibu disamping pengambilan air yang secukupnya serta proses mengepaman dengan disiplin. 3. Ekzema; membantu membinaan kulit baru selepas luka berdarah juga menghilangkan kesan parut. 4. Ibu yang sibuk ; ESP Shaklee membantu beri tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas. 5. Remaja. 6. Orang ingin mengurangkan berat badan; bancuh ESP Shaklee dengan minuman kegemaran setiap pagi akan membuatkan anda berasa kenyang sepanjang pagi. 7. Orang yang inginkan kulit yang cantik; membantu menghilangkan parut jerawat, menjadikan kulit cantik mulus, gebu dan berseri, serta kurang berminyak. 8. Orang yang baru lepas menjalani pembedahan. 9. Pesakit kencing manis; mempunyai indeks glisemik rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa. 10. Orang yang inginkan kesihatan optimum 11. Lelaki dan perempuan 12. Orang tua dan orang muda 13. Sesiapa sahaja inginkan kesihatan yang lebih baik. Harga istimewa bulan ini sehingga 31 Januari 2019 Dapatkan ESP Shaklee anda bulan ini dan whatsapp saya segera untuk keterangan yang lebih lanjut.
12.01.2019 20:58:43
Salah 1 manfaat ESP ni adalah ia beri tenaga berpanjangan. Ambil pagi as sarapan
Salah 1 manfaat ESP ni adalah ia beri tenaga berpanjangan. Ambil pagi as sarapan inshaallah sampai ke ptg rasa cergas dan lebih tahan rasa lapar tu tak mudah nak kudap bukan2 Sebab apa? Ia GI rendah. pembebasan gula ke dlm darah adalah secara perlahan2. Makanan yg mempunyai GI rendah akan membuatkan kita bertenaga utk tempoh masa yg lebih lama. Ia juga beri kita rasa kenyang lebih lama. Bonus untuk mereka yang nak diet, puasa atau nak maintain berat badan 😊
12.01.2019 20:57:39
Salah 1 manfaat ESP ni adalah ia beri tenaga berpanjangan. Ambil pagi as sarapan
Salah 1 manfaat ESP ni adalah ia beri tenaga berpanjangan. Ambil pagi as sarapan inshaallah sampai ke ptg rasa cergas dan lebih tahan rasa lapar tu tak mudah nak kudap bukan2 Sebab apa? Ia GI rendah. pembebasan gula ke dlm darah adalah secara perlahan2. Makanan yg mempunyai GI rendah akan membuatkan kita bertenaga utk tempoh masa yg lebih lama. Ia juga beri kita rasa kenyang lebih lama. Bonus untuk mereka yang nak diet, puasa atau nak maintain berat badan 😊
12.01.2019 20:57:17
Salah 1 manfaat ESP ni adalah ia beri tenaga berpanjangan. Ambil pagi as sarapan
Salah 1 manfaat ESP ni adalah ia beri tenaga berpanjangan. Ambil pagi as sarapan inshaallah sampai ke ptg rasa cergas dan lebih tahan rasa lapar tu tak mudah nak kudap bukan2 Sebab apa? Ia GI rendah. pembebasan gula ke dlm darah adalah secara perlahan2. Makanan yg mempunyai GI rendah akan membuatkan kita bertenaga utk tempoh masa yg lebih lama. Ia juga beri kita rasa kenyang lebih lama. Bonus untuk mereka yang nak diet, puasa atau nak maintain berat badan 😊
12.01.2019 20:57:03
33 manfaat yang boleh diperoleh dalam 1 canister ESP  Shaklee :
💅🏻1- Cerahkan ku
33 manfaat yang boleh diperoleh dalam 1 canister ESP Shaklee : 💅🏻1- Cerahkan kulit 💅🏻2- Hilangkan jeragat 💅🏻3- Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu 💅🏻4- Bantu mempercepatkan penyembuhan luka 💅🏻5- Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan 💅🏻6- Anjalkan payudara 💅🏻7- Anjalkan punggung 💅🏻8- Atasi gastrik dan pedih ulu hati 💅🏻9- Mengatasi lesu 💅🏻10- Merendahkan bacaan diabetis dengan menstabilkan paras glukosa 💅🏻11- Menyihatkan rambut dan mengatasi keguguran 💅🏻12- Mencantikkan kuku 💅🏻13- Menghaluskan tumit pecah 💅🏻14- Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam contohnya ketika berpuasa.Sangat membantu bagi ibu yang sering merasa penat. 💅🏻15- Meningkatkan kualiti susu ibu - lebih berkualiti makanan, lebih berkualiti susu 💅🏻16- Meningkatkan pengeluaran susu - protein salah satu bahan mentah menghasilkan susu 💅🏻17- Pengganti sarapan dan supper 💅🏻18- Dilengkapi dengan mineral kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan. 💅🏻19- Meransang regenerasi sel kulit dan otot, mengurangkan kedutan 💅🏻20- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) 💅🏻21- Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral 💅🏻22- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) 💅🏻23- Rendah lemak, tanpa kolestrol 💅🏻24- Membantu mengurangkan risiko kanser, 💅🏻25- Bertindak sebagai antioksidan, 💅🏻26- Menguatkan sistem imun tubuh, 💅🏻27- Mempertingkatkan tahap kolestol baik, 💅🏻28- Memelihara kesihatan jantung 💅🏻29- Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan 💅🏻30- Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones. 💅🏻31- Membantu merendahkan paras kolestrol, 💅🏻32- Mencegah osteoporosis 💅🏻33- Membantu pembentukan sel-sel baru. . Whatsapp Nani 012-7485657 untuk lebih info dan consultation...
12.01.2019 14:49:26
33 manfaat yang boleh diperoleh dalam 1 canister ESP  Shaklee :
💅🏻1- Cerahkan ku
33 manfaat yang boleh diperoleh dalam 1 canister ESP Shaklee : 💅🏻1- Cerahkan kulit 💅🏻2- Hilangkan jeragat 💅🏻3- Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu 💅🏻4- Bantu mempercepatkan penyembuhan luka 💅🏻5- Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan 💅🏻6- Anjalkan payudara 💅🏻7- Anjalkan punggung 💅🏻8- Atasi gastrik dan pedih ulu hati 💅🏻9- Mengatasi lesu 💅🏻10- Merendahkan bacaan diabetis dengan menstabilkan paras glukosa 💅🏻11- Menyihatkan rambut dan mengatasi keguguran 💅🏻12- Mencantikkan kuku 💅🏻13- Menghaluskan tumit pecah 💅🏻14- Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam contohnya ketika berpuasa.Sangat membantu bagi ibu yang sering merasa penat. 💅🏻15- Meningkatkan kualiti susu ibu - lebih berkualiti makanan, lebih berkualiti susu 💅🏻16- Meningkatkan pengeluaran susu - protein salah satu bahan mentah menghasilkan susu 💅🏻17- Pengganti sarapan dan supper 💅🏻18- Dilengkapi dengan mineral kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan. 💅🏻19- Meransang regenerasi sel kulit dan otot, mengurangkan kedutan 💅🏻20- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) 💅🏻21- Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral 💅🏻22- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) 💅🏻23- Rendah lemak, tanpa kolestrol 💅🏻24- Membantu mengurangkan risiko kanser, 💅🏻25- Bertindak sebagai antioksidan, 💅🏻26- Menguatkan sistem imun tubuh, 💅🏻27- Mempertingkatkan tahap kolestol baik, 💅🏻28- Memelihara kesihatan jantung 💅🏻29- Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan 💅🏻30- Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones. 💅🏻31- Membantu merendahkan paras kolestrol, 💅🏻32- Mencegah osteoporosis 💅🏻33- Membantu pembentukan sel-sel baru. . Whatsapp Nani 012-7485657 untuk lebih info dan consultation...
12.01.2019 14:49:13
33 manfaat yang boleh diperoleh dalam 1 canister ESP  Shaklee :
💅🏻1- Cerahkan ku
33 manfaat yang boleh diperoleh dalam 1 canister ESP Shaklee : 💅🏻1- Cerahkan kulit 💅🏻2- Hilangkan jeragat 💅🏻3- Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu 💅🏻4- Bantu mempercepatkan penyembuhan luka 💅🏻5- Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan 💅🏻6- Anjalkan payudara 💅🏻7- Anjalkan punggung 💅🏻8- Atasi gastrik dan pedih ulu hati 💅🏻9- Mengatasi lesu 💅🏻10- Merendahkan bacaan diabetis dengan menstabilkan paras glukosa 💅🏻11- Menyihatkan rambut dan mengatasi keguguran 💅🏻12- Mencantikkan kuku 💅🏻13- Menghaluskan tumit pecah 💅🏻14- Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam contohnya ketika berpuasa.Sangat membantu bagi ibu yang sering merasa penat. 💅🏻15- Meningkatkan kualiti susu ibu - lebih berkualiti makanan, lebih berkualiti susu 💅🏻16- Meningkatkan pengeluaran susu - protein salah satu bahan mentah menghasilkan susu 💅🏻17- Pengganti sarapan dan supper 💅🏻18- Dilengkapi dengan mineral kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan. 💅🏻19- Meransang regenerasi sel kulit dan otot, mengurangkan kedutan 💅🏻20- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) 💅🏻21- Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral 💅🏻22- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) 💅🏻23- Rendah lemak, tanpa kolestrol 💅🏻24- Membantu mengurangkan risiko kanser, 💅🏻25- Bertindak sebagai antioksidan, 💅🏻26- Menguatkan sistem imun tubuh, 💅🏻27- Mempertingkatkan tahap kolestol baik, 💅🏻28- Memelihara kesihatan jantung 💅🏻29- Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan 💅🏻30- Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones. 💅🏻31- Membantu merendahkan paras kolestrol, 💅🏻32- Mencegah osteoporosis 💅🏻33- Membantu pembentukan sel-sel baru. . Whatsapp Nani 012-7485657 untuk lebih info dan consultation...
12.01.2019 14:44:55
Promosi JANUARI 2019: ESP

Kenapa orang semua rebut-rebutkan ESP ni ?
.
❤ kulit
Promosi JANUARI 2019: ESP Kenapa orang semua rebut-rebutkan ESP ni ? . ❤ kulit jadi lebih anjal dan gebu ❤ pudarkan parut ❤ mengawal pertumbuhan jerawat ❤ menguatkan akar rambut dan mengurangkan keguguran rambut ❤ mempertingkatkan fungsi hormon wanita ❤ kulit jadi lebih tegang dan sihat ❤ menghalang penyakit batu karang ❤ kekalkan tenaga utk jangka masa panjang. Sentiasa kenyang wpun buat kerja berat ❤ sesuai utk mereka yg ingin turunkan berat badan ❤ atasi masalah gastrik ❤ tahan lapar - sesuai sangat untuk mereka yang nak ganti puasa, menyusu (cepat lapar) dan nak diet ❤ atasi masalah anemia darah rendah dan pening pitam ❤ bantu cepatkan proses penyerapan supplemen lain (beza mereka yang ambik supplement WITH esp dan yang tidak) ❤bantu pekatkan susu ibu (protin TERsangat penting dan merupakan komponen penting penyusuan susu ibu) bila protin cukup, susu pekat dan baby cepat kenyang ❤1001 khasiat protin ni! . Khasiat ESP ni ALL IN ONE tau. Kalau yang aim nak KURUS awak akan dapat BONUS CANTIK. kalau yang aim nak CANTIK awak akan dapat BONUS LEBIH TENAGA . Set combo ESP yang HOT bulan ni : 1) set kulit budget : ESP + VITAMIN C 2) set resdung : ESP + VITAMIN C + ALFALFA 3) Set alahan : ESP + VITAMIN C + GARLIC 4) set kesuburan budget : ESP + GLA 5) Set diet budget : ESP + LECITHIN + HERB LAX 6) set menyusu budget : ESP + ALFALFA 7) Set ibu hamil budget : ESP + vitalea + ostematrix 8) set kakak cantik : ESP + VITAMIN C + VITAMIN E 9) set tahan puasa/tahan lapar : ESP + CINCH SHAKE 10)set gastrik : ESP + PAPERMINT GINGER PLUS Untuk set lain? Pm aje lah ye Hanya SAH SEHINGGA 31 jan 2019!
12.01.2019 13:35:05
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong memba
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:- ♥Kesihatan Jantung ♥Kesihatan Otak ♥Meningkatkan Sistem Imun ♥Kesihatan Sendi ♥Perlindungan Antioksidan ♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular ♥Kesihatan yang Menyeluruh Nak tengok je ke?? Jom IKHTIAR dengan vivix tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
12.01.2019 06:55:31
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅me
Shaklee_mummyezz_cantiksihat ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅melembutkan kulit ✅memudarkan parut ✅memberi tenaga berpanjangan ✅mengenyangkan ✅kuruskan badan ✅milkbooster ✅kuatkan rahim ✅cegah gastrik ✅cerahkan kulit ESP bukan sekadar air soya biasa. Perbezaan ESP ialah: -1 canister seberat 850mg dihasilkan dari 30kg kacang soya non GMO -setiap hidangan ESP membekalkan 14g protein soya yang dapat membantu menurunkan paras kolesterol -protein yang mudah diserap badan yg membekalkan 9 jenis asid amino yg penting utk kecantikkan kulit, kuku dan rambut -tinggi dalam kalsium untuk melindungi tulang dan otot Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
12.01.2019 00:30:48
33 manfaat yang boleh diperoleh dalam 1 canister ESP  Shaklee :
💅🏻1- Cerahkan ku
33 manfaat yang boleh diperoleh dalam 1 canister ESP Shaklee : 💅🏻1- Cerahkan kulit 💅🏻2- Hilangkan jeragat 💅🏻3- Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu 💅🏻4- Bantu mempercepatkan penyembuhan luka 💅🏻5- Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan 💅🏻6- Anjalkan payudara 💅🏻7- Anjalkan punggung 💅🏻8- Atasi gastrik dan pedih ulu hati 💅🏻9- Mengatasi lesu 💅🏻10- Merendahkan bacaan diabetis dengan menstabilkan paras glukosa 💅🏻11- Menyihatkan rambut dan mengatasi keguguran 💅🏻12- Mencantikkan kuku 💅🏻13- Menghaluskan tumit pecah 💅🏻14- Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam contohnya ketika berpuasa.Sangat membantu bagi ibu yang sering merasa penat. 💅🏻15- Meningkatkan kualiti susu ibu - lebih berkualiti makanan, lebih berkualiti susu 💅🏻16- Meningkatkan pengeluaran susu - protein salah satu bahan mentah menghasilkan susu 💅🏻17- Pengganti sarapan dan supper 💅🏻18- Dilengkapi dengan mineral kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan. 💅🏻19- Meransang regenerasi sel kulit dan otot, mengurangkan kedutan 💅🏻20- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) 💅🏻21- Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral 💅🏻22- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) 💅🏻23- Rendah lemak, tanpa kolestrol 💅🏻24- Membantu mengurangkan risiko kanser, 💅🏻25- Bertindak sebagai antioksidan, 💅🏻26- Menguatkan sistem imun tubuh, 💅🏻27- Mempertingkatkan tahap kolestol baik, 💅🏻28- Memelihara kesihatan jantung 💅🏻29- Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan 💅🏻30- Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones. 💅🏻31- Membantu merendahkan paras kolestrol, 💅🏻32- Mencegah osteoporosis 💅🏻33- Membantu pembentukan sel-sel baru. . Whatsapp Nani 012-7485657 untuk lebih info dan consultation...
10.01.2019 15:14:21
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Kenapa esp jadi pilihan ramai

KEBAIKAN : ESP SHAK
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kenapa esp jadi pilihan ramai KEBAIKAN : ESP SHAKLEE Untuk wanita yang ingin pregnant atau plan untuk pregnant : ESP pulihara dan pelihara rahim kita. Untuk wanita yang sedang pregnant : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran. Untuk wanita yang menyusu anak : ESP bantu memperbanyakkan pengeluara susu. Bila kita cukup protein, means kita akan cukup tenaga. Susu pun jadi berkhasiat. Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan. Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun akan kurang tau ^^ Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semunya cukup, In Sha Allah badan kita akan melawan sebarang penyakit yang datang. Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Hehehe ^^ Bila dah cantik, tak payah tepek makeup tebal-tebal pun takpe. Nampak natural lagi cantik tau. Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walapun puasa kita tak rasa lemah longlai sangat. Lapar dan dahaga tu memang la normal kan. Sebab tu tandanya gudaan Allah bagi sebagai ujian. Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
10.01.2019 06:10:29
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  Kebaikan dan Kelebihan ESP

1. Dilengkapi dengan u
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kebaikan dan Kelebihan ESP 1. Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan. 2. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam 3. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan 4. Membantu menjadikan kulit lebih berseri danmenganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit. 5. Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan, 6. Memberi ton warna kulit yang sekata 7. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu 8. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan) 9. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral 10. Rendah lemak, tanpa kolestrol 11. Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi 12. 1tin 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya 13. Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone 14. Protein soya(tumbuhan )lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan 15. Membantu mengurangkan risiko kanser, 16. Bertindak sebagai antioksidan, 17. Menguatkan sistem imun tubuh, 18. Mempertingkatkan tahap kolestol baik, 19. Memelihara kesihatan jantung 20. Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua 21. Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan 22. Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan  sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan Jadi jangan lepaskan PELUANG sementara tengah MURAH Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
10.01.2019 06:08:52
Shaklee_mummyezz_cantiksihat .
secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioks
Shaklee_mummyezz_cantiksihat . secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu, Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
09.01.2019 14:12:38
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik kepada anda
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik kepada anda? 1. Kerana Vivix Melindungi dan membaiki Sel DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. 2. Kerana Vivix Mengawal Genetik dan Seterusnya Membantu Melambatkan Penuaan Sel. Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan. 3. Kerana Vivix Membantu Meningkatkan Tenaga Dalam Sel Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria (penjana tenaga dalam tubuh) untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel. 4. Kerana Vivix Melambatkant Pembentukan AGE Penimbunan berlebihan protin AGE (Advanced Glycation end Products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sel yang mengganggu keutuhan sel dan usia kita. Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan AGE. Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:- ♥Kesihatan Jantung ♥Kesihatan Otak ♥Meningkatkan Sistem Imun ♥Kesihatan Sendi ♥Perlindungan Antioksidan ♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular ♥Kesihatan yang Menyeluruh Nak tengok je ke?? Jom IKHTIAR dengan vivix tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
09.01.2019 14:11:36
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong memba
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:- ♥Kesihatan Jantung ♥Kesihatan Otak ♥Meningkatkan Sistem Imun ♥Kesihatan Sendi ♥Perlindungan Antioksidan ♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular ♥Kesihatan yang Menyeluruh Nak tengok je ke?? Jom IKHTIAR dengan vivix tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
09.01.2019 14:08:07
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Bagaimana Magnesium Membantu Masalah Sembelit?

Ma
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Bagaimana Magnesium Membantu Masalah Sembelit? Magnesium ini membantu menenangkan otot usus yang boleh melancarkan pembuangan. Magnesium juga membantu meningkatkan jumlah air dalam kolon yang boleh melembutkan najis seterusnya memudahkan pembuangan. Dan berita baiknya magnesium ini juga terdapat dalam MEALSHAKE:) Nak Cuba untuk anak www.wasap.my/60123717215 Utk harga sangat2 murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
09.01.2019 08:59:06
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Set Buasir Shaklee, boleh di pilih mengikut bajet
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Set Buasir Shaklee, boleh di pilih mengikut bajet dan keperluan. Jika anda ingin mengambil produk di antara set yang telah di cadangkan pun boleh, saya boleh cadangkan mengikut bajet dan keperluan semasa anda. NAK CUBA??? Roger kak ezz 60123717215 untuk harga promosi dan murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
09.01.2019 08:17:14
Siapakah yang perlukan ESP Shaklee?

1. Wanita yang sedang hamil
2. Ibu yang sed
Siapakah yang perlukan ESP Shaklee? 1. Wanita yang sedang hamil 2. Ibu yang sedang berpantang dan menyusukan anak; Mempercepatkan pertumbuhan tisu baru, membantu menambah kuantiti dan memenuhi permintaan susu ibu disamping pengambilan air yang secukupnya serta proses mengepuam dengan disiplin. 3. Ekzema; membantu membinaan kulit baru selepas luka berdarah juga menghilangkan kesan parut. 4. Ibu yang sibuk ; ESP Shaklee membantu beri tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas. 5. Remaja 6. Orang ingin mengurangkan berat badan; bancuh ESP Shaklee dengan minuman kegemaran setiap pagi akan membuatkan anda berasa kenyang sepanjang pagi. 7. Orang yang inginkan kulit yang cantik; membantu menghilangkan parut jerawat, menjadikan kulit cantik mulus, gebu dan berseri, serta urang berminyak. 8. Orang yang baru lepas menjalani pembedahan 9. Pesakit kencing manis; mempunyai indeks glisemik rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa. 10. Orang yang inginkan kesihatan optimum 11. Lelaki dan perempuan 12. Orang tua dan orang muda 13. Sesiapa sahaja inginkan kesihatan yang lebih baik.
06.01.2019 20:51:35
Sebab tu, untuk pastikan badan kita cukup protin, lebih baik ambil makanan tamba
Sebab tu, untuk pastikan badan kita cukup protin, lebih baik ambil makanan tambahan berasaskan protin seperti ESP ni. Ambil 3 sudu sehari sudah cukup untuk memastikan keperluan protin dalam badan kita mencukupi.
06.01.2019 20:48:48
ESP ni best sangat sebab PROTIN adalah nutrisi paling basic yang tubuh badan kit
ESP ni best sangat sebab PROTIN adalah nutrisi paling basic yang tubuh badan kita perlukan. Sebab apa? Sebab dengan pengambilan protin yang cukup, akan membantu penghasilan sel baru untuk badan dan menyingkirkan sel lama yang telah rosak dan mati.
06.01.2019 20:47:49
ESP ni best sangat sebab PROTIN adalah nutrisi paling basic yang tubuh badan kit
ESP ni best sangat sebab PROTIN adalah nutrisi paling basic yang tubuh badan kita perlukan. Sebab apa? Sebab dengan pengambilan protin yang cukup, akan membantu penghasilan sel baru untuk badan dan menyingkirkan sel lama yang telah rosak dan mati.
06.01.2019 20:47:15
ESP ni best sangat sebab PROTIN adalah nutrisi paling basic yang tubuh badan kit
ESP ni best sangat sebab PROTIN adalah nutrisi paling basic yang tubuh badan kita perlukan. Sebab apa? Sebab dengan pengambilan protin yang cukup, akan membantu penghasilan sel baru untuk badan dan menyingkirkan sel lama yang telah rosak dan mati.
06.01.2019 20:46:47
Secara umumnya, bila orang tanya, siapa yang boleh ambil ESP ni? Untuk siapa? Un
Secara umumnya, bila orang tanya, siapa yang boleh ambil ESP ni? Untuk siapa? Untuk apa? Saya akan jawab, semua orang pon boleh ambil dan kena ambil sebab protin ni penting, semua orang perlukan protin untuk makanan sel-sel dalam badan. Memang betul potin boleh diambil melalui ayam, daging, ikan, kekacang dan sebagainya. Tapi tahukah anda sumber protin dalam masakan boleh hilang sewaktu memasak kerana suhu yang tinggi. Bila sumber protin tu dah rosak, cukup ke protin yang badan kita perlukan?
06.01.2019 20:45:19
Next
loading