Instagram tag espbuy6free1

Shaklee_mummyezz_cantiksihat
Apa kelebihan Mealshakes? 💪 Tingkatkan selera makan
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Apa kelebihan Mealshakes? 💪 Tingkatkan selera makan 💪 kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral serta kalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak 💪 sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 tahun keatas 💪Kuatkan sistem imun 💪Kurangkan aczema 💪 Atasi masalah sembelit Rasa? Sedap macam aiskrim vanilla, boleh minum seisi keluarga 😊 Dan berita baiknya magnesium ini juga terdapat dalam MEALSHAKE:) Nak Cuba untuk anak www.wasap.my/60123717215 Utk harga sangat2 murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
24.01.2019 05:35:05
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Bagaimana Magnesium Membantu Masalah Sembelit?

Ma
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Bagaimana Magnesium Membantu Masalah Sembelit? Magnesium ini membantu menenangkan otot usus yang boleh melancarkan pembuangan. Magnesium juga membantu meningkatkan jumlah air dalam kolon yang boleh melembutkan najis seterusnya memudahkan pembuangan. Dan berita baiknya magnesium ini juga terdapat dalam MEALSHAKE:) Nak Cuba untuk anak www.wasap.my/60123717215 Utk harga sangat2 murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
24.01.2019 05:24:59
Advertisement
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
KENAPA ESP DISUKAI RAMAI??? ESP Shaklee untuk siap
Shaklee_mummyezz_cantiksihat KENAPA ESP DISUKAI RAMAI??? ESP Shaklee untuk siapa? ===================== Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti JERAWATdan JERAGAT Untuk mereka yang ingin kulit CERAH dan PUTIH Untuk mereka bekerja ditengah panas yang menjadikan KULIT GELAP/ SUNBURN Untuk mereka yang ingin menghilangkan PARUT-PARUT JERAWAT Untuk mereka yang inginkan kulit yang GEBU dan ANJAL sertaAWET MUDA Untuk ibu2 mengandung dan menyusu yang mempunyai masalah ALAHAN KULIT. Sesuai bagi ibu2 menyusu. Actually, masih ramail lagi yang belum kenal ESP Shaklee ni, sebab tu saya tak jemu-jemu nak berkongsi tentang ESP ni. Ramai yang dah kenal ESP ni, cuma mungkin belum terbuka hati nak cuba. Atau ada yang pernah cuba, tapi tak berapa nak konsisten amalkan. Trust me!! kalau korang tau betapa bestnya ESP ni, betapa banyaknya manfaat ESP Shaklee ni, korang akan rasa rugi sangat kalau tak cuba atau rugi sangat kalau tak konsisten ambil :) www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
24.01.2019 05:03:18
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
KENAPA ESP DISUKAI RAMAI??? ESP adalah produk keca
Shaklee_mummyezz_cantiksihat KENAPA ESP DISUKAI RAMAI??? ESP adalah produk kecantikan dan kesihatan berasaskan protein soya TANPA GMO yang dibuat khas untuk wanita dan lelaki yang mengimpikan kulit yang CERAH, GEBU dan ANJAL tidak seperti produk-produk lain dipasaran, ESP menawarkan segalanya dalam 1 gelas minuman setiap hari dengan rasa yang sangat enak, pasti anda jatuh cinta! ESP diperbuat daripada protein soya yang berkualiti tinggi yang diproses dengan suhu rendah bagi menjaga kualiti protein dalam kacang soya. 1 tin ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti susu, milo atau buah yang dikisar bersama. Soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubahsuai secara genetik (Non-GMO). Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses penanaman sehingga pemprosesannya. Trust me!! kalau korang tau betapa bestnya ESP ni, betapa banyaknya manfaat ESP Shaklee ni, korang akan rasa rugi sangat kalau tak cuba atau rugi sangat kalau tak konsisten ambil :) www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
24.01.2019 04:57:34
My 1 minute breakfast! 😍😍😍
.
ESP Avocado Milkshake. ✅Avocado
✅Fresh Milk
✅ESP
.
My 1 minute breakfast! 😍😍😍 . ESP Avocado Milkshake. ✅Avocado ✅Fresh Milk ✅ESP . Just blend everything together. . And now it's ready. . Yummy yummy. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1#esppromo
23.01.2019 08:45:41
It's morning here. .
Most of the people are rushing for work at this hour.
.
But
It's morning here. . Most of the people are rushing for work at this hour. . But luckily I'm a SAHM. I don't need to rush to office. . Mommy F is now enjoying the winter view from the house window sambil enjoying my Avocado ESP MILKSHAKE. . Life is beautiful. ❤ . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1#cleoranewadventure
23.01.2019 08:38:59
Advertisement
My 1 minute breakfast! 😍😍😍
.
ESP Avocado Milkshake. ✅Avocado
✅Fresh Milk
✅ESP
.
My 1 minute breakfast! 😍😍😍 . ESP Avocado Milkshake. ✅Avocado ✅Fresh Milk ✅ESP . Just blend everything together. . And now it's ready. . Yummy yummy. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1#esppromo
23.01.2019 08:21:26
Good morning from France.
.
Woke up today and find it snowing again. 😊
.
This mo
Good morning from France. . Woke up today and find it snowing again. 😊 . This morning, I choose to kick start my day with ESP Avocado Milkshake. . I have plenty of avocados in the kitchen. . So i decided to turn it into my healthy breakfast. 😍 . ESP is my energy booster. It's low in calories and keep me in shape all the time. . Wish to get more ESP Recipes? Find out more here faye_organic_gallery . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1
23.01.2019 08:10:38
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Bagaimana nk rawat kulit jerawat dan kusam? 
Jika
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Bagaimana nk rawat kulit jerawat dan kusam?  Jika jerawat timbul disebabkan penggunaan kosmetik, elakkan daripada menggunakan kosmetik yang tinggi bahan kimia iaitu dpt memutih dan memulih kulit dalam waktu yang singkat. Gunakan bahan2 natural untuk merawat kulit. Elakkan dari makan makanan sembarangan. Pada asasnya semua penyakit adalah berasal dari pemakanan. Terlalu kerap makan makanan berminyak boleh menyebabkan usus tidak sihat, banyak toksik terkumpul di dinding usus dan menghalang penyerapan gizi dan nutrisi. Seelok-eloknya lakukan detoks sekurang-kurangnya sebulan sekali. Ambil vitamin sebagai makanan tambahan untuk menyokong kesihatan badan dan kulit. Vitamin penting untuk kesihatan dan kecantikan kulit adalah termasuk Vitamin C. Vitamin C bantu melindungi tubuh dan kulit dari kerosakan sel. Vitamin C berfungsi untuk menghasilkani hormon anti-stress dan interferon yang dapat meningkatkan imuniti badan. Nak Cuba???? Nom wasap dibawah 👇👇👇👇👇👇 www.wasap.my/60123717215 Utk harga sangat2 murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 07:04:44
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Vitamin C sangatlah bagus diambil kerana ia merupa
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Vitamin C sangatlah bagus diambil kerana ia merupakan salah satu ANTIOKSIDAN terbaik . Sebab apa??? Sebabbb badan kita memang sangat memerlukan antioksidan bagi menentang radikal-radikal bebas yang berpunca daripada pencemaran, asap rokok, dan sebagainya tanpa kita sedari. Kalau nak tahu, radikal bebas ni sangatlah merbahaya hingga boleh merosakkan sel-sel dalam badan kita dan mendatangkan pelbagai penyakit. Haa termasuklah masalah jerawat ni. Oleh sebab itulah, kita memerlukan perlindungan daripada antioksidan. Antara oksidan yang senang kita perolehi ialah Vitamin C. Kenapa vitc disukai ramai 1) Tiada lagi masalah gusi berdarah 2) Kulit semakin cerah dan warna kulit menjadi sekata 3) Jerawat semakin kurang tumbuh 4) Parut jerawat makin pudar 5) Kulit rasa makin licin dan halus Nak Cuba???? Nom wasap dibawah 👇👇👇👇👇👇 www.wasap.my/60123717215 Utk harga sangat2 murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 06:52:55
Advertisement
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
NAK HARGA TERLAJAK MURAH 
cepat² wasap Kak ezz Tau
Shaklee_mummyezz_cantiksihat NAK HARGA TERLAJAK MURAH cepat² wasap Kak ezz Tau Manfaat Vivix! 1. Anti penuaan 2. Melindungi jantung 3. Melindungi luka akibat radiasi UV 4. Merencat sel kanser dari semakin serius 5. Menghalang virus herpes jenis 1 & 2 dari merebak 6. Meningkatkan kesihatan imun badan 7. Melegakan alergi dan lelah 8. Memperbaiki kualiti tidur 9. Mengurangkan kedutan halus 10. Membantu dalam proses penurunan berat badan Dah tahu apa kebaikan Vivix kan? Jadi tunggu apa lagi boleh cuba dan rasai sendiri kesan Vivix untuk kesihatan anda. Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 00:49:38
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Secara umumnya, vivix ni tinggi
kandungan antioksi
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu,Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 00:48:11
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Kenapa esp jadi pilihan ramai

KEBAIKAN : ESP SHAK
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kenapa esp jadi pilihan ramai KEBAIKAN : ESP SHAKLEE Untuk wanita yang ingin pregnant atau plan untuk pregnant : ESP pulihara dan pelihara rahim kita. Untuk wanita yang sedang pregnant : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran. Untuk wanita yang menyusu anak : ESP bantu memperbanyakkan pengeluara susu. Bila kita cukup protein, means kita akan cukup tenaga. Susu pun jadi berkhasiat. Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan. Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun akan kurang tau ^^ Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semunya cukup, In Sha Allah badan kita akan melawan sebarang penyakit yang datang. Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Hehehe ^^ Bila dah cantik, tak payah tepek makeup tebal-tebal pun takpe. Nampak natural lagi cantik tau. Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walapun puasa kita tak rasa lemah longlai sangat. Lapar dan dahaga tu memang la normal kan. Sebab tu tandanya gudaan Allah bagi sebagai ujian. Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 00:44:05
Advertisement
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein T
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein. Sebarang pertanyaa sila wasap👇👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
23.01.2019 00:40:48
❄ ESP In the Snow ❄
.
This is how I kick start my day this morning.
.
Benefits:
❄ ESP In the Snow ❄ . This is how I kick start my day this morning. . Benefits: 🍼 gives you energy 🍼 prevent from gastric 🍼 source of protein 🍼 milk booster 🍼 healthier hair and nails 🍼 healthier cholesterol level 🍼 beautiful skin 🍼 increase brain functions 🍼 proper functions of enzymes and hormones . Suitable for everyone. . Visit @faye_organic_gallery to find out more. . We have promo this month ya. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1
22.01.2019 11:19:19
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Badan Kita tidak dapat menghasilkan VITAMIN C deng
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Badan Kita tidak dapat menghasilkan VITAMIN C dengan sendirinya, Oleh itu Kita harus mengambil vitamin c untuk kekal sihat Kebaikan Vitamin C Shaklee 1- Vitamin C untuk kulit ✴️Merangsang pembentukan kolagen dalam badan dengan mengekalkan enzim aktif yang terlibat dalam penghasilan kolagen. ✴️Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif. ✴️Mengurangkan kerosakan akibat cahaya matahari. ✴️Mencerahkan kulit secara sekata. ✴️Memperbaiki kulit yang berjerawat. ✴️Mencegah / mengurangkan pigmentasi penyebab utama jeragat. ✴️Pemulihan luka, melecur dan ulser. ✴️Berfungsi sebagai agen anti-radang. 2- Vitamin C untuk kesihatan ❎Meningkatkan sistem imun - membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi, bantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman. ❎Memperbaiki insomnia. ❎Meningkatkan tenaga dan mencegah keletihan. ❎Menghasilkan bahan pemancar saraf (neurotransmitter). ❎Mencegah penyakit buta akibat katarak. ❎Mencegah batu karang pundi hempedu. ❎Menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah. ❎Menghindar arteriosclerosis. ❎Mengekalkan kapilari darah yang sihat. ❎Mengekalkan kolesterol dan tekanan darah yang sihat. ❎Memperbaiki stress & masalah berkaitan mental. ❎Memperbaiki resdung seperti bersin. 3- Vitamin C untuk perangi kanser meningkatkan interferon semulajadi tubuh untuk merangsang pengeluaran T-cells melawan kanser, membuang kimia berbahaya & menghapus radikal bebas. 4- Vitamin C untuk Gout Jom Cuba PROMOSI VIT C ⏺️SANGAT MURAH ⏺️SANGATJIMAT Berminat www.wasap.my/60123717215 #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 18:25:10
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Bagaimana Magnesium Membantu Masalah Sembelit?

Ma
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Bagaimana Magnesium Membantu Masalah Sembelit? Magnesium ini membantu menenangkan otot usus yang boleh melancarkan pembuangan. Magnesium juga membantu meningkatkan jumlah air dalam kolon yang boleh melembutkan najis seterusnya memudahkan pembuangan. Dan berita baiknya magnesium ini juga terdapat dalam MEALSHAKE:) Nak Cuba untuk anak www.wasap.my/60123717215 Utk harga sangat2 murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 14:50:46
每天ESP 很闲是不是,对不对?
搞到我好像只卖ESP酱,哈哈!
没办法,优惠嘛,便宜嘛,所以大力推荐💪
你还没有买不是?那就快啊!

Tiap-tiap ha
每天ESP 很闲是不是,对不对? 搞到我好像只卖ESP酱,哈哈! 没办法,优惠嘛,便宜嘛,所以大力推荐💪 你还没有买不是?那就快啊! Tiap-tiap hari ESP, very boring ho? Macam I only sell ESP only 🤣 No choice, promo ma, cheap cheap ma, so MamaIvy highly recommended 💪 You not yet buy right? Cepat cepat, reserve today! _____ Interested to get this? Contact MamaIvy today for best deal. ———— One-to-one coaching from MamaIvy on #ShakleeBusiness _____ FREE delivery nationwide for all supplements ordered from MamaIvy. _____ For more details, info, order & consultation 📲 💬Whatsapp: 60168005654 OR CLICK THE LINK IN THE BIO 😊 💬Wechat: linating930 _____ #sayajualShaklee#shakleemiri#shakleemukah#shakleesibu#shakleebintulu#shakleekuching#shakleetatau#shakleepromo#shakleesriaman#shakleesarawak#shakleemalaysia#shakleebrunei#shakleeindependentdistributor#shakleereview#shakleemurah#miri#bintulu#shakleebest#ESPPromo#嘉康利马来西亚#espbuy6free1#ESPmurah#espprotein#soya#kalsium
21.01.2019 10:05:16
每天ESP 很闲是不是,对不对?
搞到我好像只卖ESP酱,哈哈!
没办法,优惠嘛,便宜嘛,所以大力推荐💪
你还没有买不是?那就快啊!

Tiap-tiap ha
每天ESP 很闲是不是,对不对? 搞到我好像只卖ESP酱,哈哈! 没办法,优惠嘛,便宜嘛,所以大力推荐💪 你还没有买不是?那就快啊! Tiap-tiap hari ESP, very boring ho? Macam I only sell ESP only 🤣 No choice, promo ma, cheap cheap ma, so MamaIvy highly recommended 💪 You not yet buy right? Cepat cepat, reserve today! _____ Interested to get this? Contact MamaIvy today for best deal. ———— One-to-one coaching from MamaIvy on #ShakleeBusiness _____ FREE delivery nationwide for all supplements ordered from MamaIvy. _____ For more details, info, order & consultation 📲 💬Whatsapp: 60168005654 OR CLICK THE LINK IN THE BIO 😊 💬Wechat: linating930 _____ #sayajualShaklee#shakleemiri#shakleemukah#shakleesibu#shakleebintulu#shakleekuching#shakleetatau#shakleepromo#shakleesriaman#shakleesarawak#shakleemalaysia#shakleebrunei#shakleeindependentdistributor#shakleereview#shakleemurah#miri#bintulu#shakleebest#ESPPromo#嘉康利马来西亚#espbuy6free1#ESPmurah
21.01.2019 10:04:22
每天ESP 很闲是不是,对不对?
搞到我好像只卖ESP酱,哈哈!
没办法,优惠嘛,便宜嘛,所以大力推荐💪
你还没有买不是?那就快啊!

Tiap-tiap ha
每天ESP 很闲是不是,对不对? 搞到我好像只卖ESP酱,哈哈! 没办法,优惠嘛,便宜嘛,所以大力推荐💪 你还没有买不是?那就快啊! Tiap-tiap hari ESP, very boring ho? Macam I only sell ESP only 🤣 No choice, promo ma, cheap cheap ma, so MamaIvy highly recommended 💪 You not yet buy right? Cepat cepat, reserve today! _____ Interested to get this? Contact MamaIvy today for best deal. ———— One-to-one coaching from MamaIvy on #ShakleeBusiness _____ FREE delivery nationwide for all supplements ordered from MamaIvy. _____ For more details, info, order & consultation 📲 💬Whatsapp: 60168005654 OR CLICK THE LINK IN THE BIO 😊 💬Wechat: linating930 _____ #sayajualShaklee#shakleemiri#shakleemukah#shakleesibu#shakleebintulu#shakleekuching#shakleetatau#shakleepromo#shakleesriaman#shakleesarawak#shakleemalaysia#shakleebrunei#shakleeindependentdistributor#shakleereview#shakleemurah#miri#bintulu#shakleebest#ESPPromo#嘉康利马来西亚#espbuy6free1#ESPmurah
21.01.2019 10:03:57
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein T
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.* Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 06:51:21
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
KESAN SAMPINGAN JIKA KITA AMALKAN ESP NI SECARA KO
Shaklee_mummyezz_cantiksihat KESAN SAMPINGAN JIKA KITA AMALKAN ESP NI SECARA KONSISTEN : Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri Membantu hilangkan parut jerawat di muka. Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur. Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. Menyokong kesihatan imunisasi badan. Mengawal paras kolesterol. Menyokong kesihatan jantung dan prostat. Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam. Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum. Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil CEPAT DAPAT KAN SEGERA SEMENTARA TENGAH MURAH Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 06:50:23
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Malu badan gemuk??
Nak kurus tapi malas bersenam?
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Malu badan gemuk?? Nak kurus tapi malas bersenam? Nafsu makan tak dapat dikawal Sangat-sangat RECOMMENDED Kurang bajet nak beli produck Mahal Jom try set slimming shaklee NAK CUBA??? Roger kak ezz 60123717215 untuk harga promosi dan murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 06:23:52
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Malu badan gemuk??
Nak kurus tapi malas bersenam?
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Malu badan gemuk?? Nak kurus tapi malas bersenam? Nafsu makan tak dapat dikawal Kurang bajet nak beli produck Mahal Jom try set slimming shaklee NAK CUBA??? Roger kak ezz 60123717215 untuk harga promosi dan murah #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
21.01.2019 05:33:29
How to kick start your day without Monday Blues?

Jom, ESP Mango Tango with me 🤗
How to kick start your day without Monday Blues? Jom, ESP Mango Tango with me 🤗💕 I love the taste very very much!!! Benefits of ESP: 🍼 gives you energy 🍼 prevent from gastric 🍼 source of protein 🍼 milk booster 🍼 healthier hair and nails 🍼 healthier cholesterol level 🍼 beautiful skin 🍼 increase brain functions 🍼 proper functions of enzymes and hormones Suitable for everyone. Buzz Miss G to find out more. 010-8235328 #proteinshake#healthywithmissg#ESPpromo#ESPbuy6free1#ESPrecipe#proteindrink
21.01.2019 01:36:30
Good morning Malaysia! 😍
.
Remember to kick start your breakfast the healthy way
Good morning Malaysia! 😍 . Remember to kick start your breakfast the healthy way ya. . Start a new habit. Have a healthy breakfast each morning. . It sets up your metabolism and you are more likely to make healthy choices throughout your day. 😉 . Remember, skipping breakfast is more likely to cause you weight gain instead of weight loss. . Not in time for breakfast? . ESP Shake is your solution. . ✅ Easy to prepare ✅ Healthy ✅ Nutritious . Here is another ESP Recipe for you. . Hope you enjoy it. . Remember to grab your ESP from Mommy F this month cause we have ATTRACTIVE promo ya. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1#esprecipe
20.01.2019 23:11:55
Shaklee_mummyezz_cantiksihat .
secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioks
Shaklee_mummyezz_cantiksihat . secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu, Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 16:36:37
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
NAK HARGA TERLAJAK MURAH 
cepat² wasap Kak ezz Tau
Shaklee_mummyezz_cantiksihat NAK HARGA TERLAJAK MURAH cepat² wasap Kak ezz Tau Manfaat Vivix! 1. Anti penuaan 2. Melindungi jantung 3. Melindungi luka akibat radiasi UV 4. Merencat sel kanser dari semakin serius 5. Menghalang virus herpes jenis 1 & 2 dari merebak 6. Meningkatkan kesihatan imun badan 7. Melegakan alergi dan lelah 8. Memperbaiki kualiti tidur 9. Mengurangkan kedutan halus 10. Membantu dalam proses penurunan berat badan Dah tahu apa kebaikan Vivix kan? Jadi tunggu apa lagi boleh cuba dan rasai sendiri kesan Vivix untuk kesihatan anda. Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 16:21:11
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik kepada anda
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik kepada anda? 1. Kerana Vivix Melindungi dan membaiki Sel DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. 2. Kerana Vivix Mengawal Genetik dan Seterusnya Membantu Melambatkan Penuaan Sel. Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan. 3. Kerana Vivix Membantu Meningkatkan Tenaga Dalam Sel Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria (penjana tenaga dalam tubuh) untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel. 4. Kerana Vivix Melambatkant Pembentukan AGE Penimbunan berlebihan protin AGE (Advanced Glycation end Products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sel yang mengganggu keutuhan sel dan usia kita. Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan AGE. Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:- ♥Kesihatan Jantung ♥Kesihatan Otak ♥Meningkatkan Sistem Imun ♥Kesihatan Sendi ♥Perlindungan Antioksidan ♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular ♥Kesihatan yang Menyeluruh Nak tengok je ke?? Jom IKHTIAR dengan vivix tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 14:47:23
Shaklee_mummyezz_cantiksihat .
secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioks
Shaklee_mummyezz_cantiksihat . secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu, Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 13:55:48
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Apa yang best sangat esp ni,sehingga ramai yang ja
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Apa yang best sangat esp ni,sehingga ramai yang jatuh cinta . KELEBIHAN ESP : .⠀ 🎀 Mengecutkan jerawat⠀ 🎀 Mengembalikan wajah berseri⠀ 🎀 Menghilangkann wajah kusam⠀ 🎀 Memberikan tona kulit yang sekata⠀ 🎀 Mencerahkan kulit dan memmberikan efek glowing pada wajah⠀ 🎀 Milk & Energy Booster⠀ 🎀 Memudarkan parut jerawat (Sangat berkesan)⠀ 🎀 Mengurangkan masalah kulit berminyak⠀ 🎀 Bagi ibu mengandung (Menguatkan rahim - elakkann berlaku keguguran)⠀ 🎀 Ikhtiar hamil⠀ 🎀 Menguatkan rambut⠀ 🎀 Membantu mengawal berat badan (Bagi efek rasa kenyang yang lama)⠀ 🎀 Memberikan kulit halus dan mulus⠀ 🎀 Menganjalkan payudara dan punggung⠀ 🎀 Mengelakkan gastrik⠀ 🎀 Melembapkan kulit⠀ 🎀 Sesuai untuk kulit eczema⠀ .⠀ Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 03:53:41
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini  memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses. Siapa perlukan ESP ni? 1. Ibu menyusu 2. Ibu hamil 3. Lelaki/wanita yang ingin turunkan berat badan 4. Sesiapa sahaja yang inginkan kesihatan berpanjangan 5. Mereka yang mengalami masalah kesuburan 6. Mereka yang ingin menghilangkan parut (parut jerawat mahupun parut2 di badan) 7. Mereka yang ingin menaikkan taraf kesihatan  8. Mereka yang inginkan kulit cantik berseri serta halus mulus 9. Wanita yang inginkan payudara anjal 10. Sesuai untuk kanak2 sehinggalah warga emas. Jadi jangan lepaskan PELUANG sementara tengah MURAH Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
20.01.2019 03:48:29
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein T
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.* Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
19.01.2019 15:34:32
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅me
Shaklee_mummyezz_cantiksihat ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅melembutkan kulit ✅memudarkan parut ✅memberi tenaga berpanjangan ✅mengenyangkan ✅kuruskan badan ✅milkbooster ✅kuatkan rahim ✅cegah gastrik ✅cerahkan kulit ESP bukan sekadar air soya biasa. Perbezaan ESP ialah: -1 canister seberat 850mg dihasilkan dari 30kg kacang soya non GMO -setiap hidangan ESP membekalkan 14g protein soya yang dapat membantu menurunkan paras kolesterol -protein yang mudah diserap badan yg membekalkan 9 jenis asid amino yg penting utk kecantikkan kulit, kuku dan rambut -tinggi dalam kalsium untuk melindungi tulang dan otot Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
19.01.2019 15:33:27
.
I love taking ESP because it enhances my energy level before and after my danc
. I love taking ESP because it enhances my energy level before and after my dance practice 😊 . Consume more protein to: . ✅Rebuild and repair muscles ✅Build lean muscles for a stronger, faster and fitter me. . Get your ESP here @faye_organic_gallery If you wish to give it a try.. . . #espwithmommyf#healthywithmommyf#espPROMO#beautywithmommyf#espbuy6free1
18.01.2019 23:19:04
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Bagaimana Vivix shaklee membantu masalah jeragat?
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Bagaimana Vivix shaklee membantu masalah jeragat? 1. Vivix shaklee sangat tinggi dengan antioksidan. Antioksidan ini yang membantu mengawal lebihan radikal bebas dalam badan. Kena tahu ya yang jeragat sebenarnya kesan radang/inflamasi pada kulit akibat radikal bebas. radikal bebas apabila terlalu banyak menyebabkan melanin (pigmen gelap) terhasil tidak normal. Melanin menjadi terlalu banyak hingga belakunya jeragat. Dan jeragat akan menjadi makin teruk dan menebal apabila sering terdedak kepada cahaya matahari. 2. Resveratrol yang terdapat di dalam Vivix Shaklee ini juga telah diuji 95% ia dapat  menghalang kerosakan sel yang menyebabkan jeragat berlaku. Ia bertindak dengan cara meneutralkan kesan sinar UV pada kulit. 3. Vivix shaklee membantu membaiki sel-sel di dalam badan termasuk sel kulit. Jeragat juga sebenarnya tanda sel-sel kulit kita mula rosak dan penanda awal penuaan kulit sudah berlaku. Vivix mengandungi campuran polifenol dan resveratrol yang 13 kali ganda lagi berkesan untuk melawan kerosakan sel-sel dan melawan penuaan pada peringkat selular (DNA). Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
18.01.2019 15:52:14
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
NAK HARGA TERLAJAK MURAH 
cepat² wasap Kak ezz Tau
Shaklee_mummyezz_cantiksihat NAK HARGA TERLAJAK MURAH cepat² wasap Kak ezz Tau Manfaat Vivix! 1. Anti penuaan 2. Melindungi jantung 3. Melindungi luka akibat radiasi UV 4. Merencat sel kanser dari semakin serius 5. Menghalang virus herpes jenis 1 & 2 dari merebak 6. Meningkatkan kesihatan imun badan 7. Melegakan alergi dan lelah 8. Memperbaiki kualiti tidur 9. Mengurangkan kedutan halus 10. Membantu dalam proses penurunan berat badan Dah tahu apa kebaikan Vivix kan? Jadi tunggu apa lagi boleh cuba dan rasai sendiri kesan Vivix untuk kesihatan anda. Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
18.01.2019 15:48:55
Shaklee_mummyezz_cantiksihat .
secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioks
Shaklee_mummyezz_cantiksihat . secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik. Selain itu, Vivix juga akan membantu dengan biogenesis mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam bahasa mudahnya, tenaga kita dihasilkan melalui mitochondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya, badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga. Bonus lagi, membantu menguruskan badan tau! Sebab lemak-lemak semua pun akan digunakan untuk hasilkan tenaga. Best kan? Jom sihat dengan vivix, ikhtiar tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
18.01.2019 14:54:04
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong memba
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:- ♥Kesihatan Jantung ♥Kesihatan Otak ♥Meningkatkan Sistem Imun ♥Kesihatan Sendi ♥Perlindungan Antioksidan ♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular ♥Kesihatan yang Menyeluruh Nak tengok je ke?? Jom IKHTIAR dengan vivix tak salahkan... www.wasap.my/60123717215 Utk harga PROMOSI #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
18.01.2019 14:51:44
.
ESP For Strong Muscles 💪💪
.
Energizing Soy Protein delivers quality plant-base
. ESP For Strong Muscles 💪💪 . Energizing Soy Protein delivers quality plant-based soy protein essential to improve fitness and muscle strength. . ✅ESP for fitter and muscular body 👉Involves in muscle maintenance and stimulates muscle development process. . ✅ESP for strong muscles 👉Contains a complete set of all 9 essential amino acids to enhance muscle strength. A consistent daily intake for 30 days has shown to significantly increase in muscle strength and volume. . ✅ESP to maintenance of healthy body weight and body composition 👉Helps to increase satiety and reduce body fat, thus improving your body composition and helping you achieve your desired body weight. . Need more info about ESP? . Feel free to chit-chat with Mommy F. . 013.803.3850 . #esppromo#espwithmommyf#healthywithmommyf#espbuy6free1
17.01.2019 21:41:32
.
❤️EXPECTING MOTHERS❤️
.
Are you taking sufficient protein in a day? Remember,
. ❤️EXPECTING MOTHERS❤️ . Are you taking sufficient protein in a day? Remember, you are eating for 2 now. 👩‍🦰👶 . Remember to consume your ESP in order to meet your daily protein requirement. 😍 . ESP is able to give you the Extra Super Power. 💪 . ESP delivers quality plant-based soy protein essential to promote baby’s healthy growth and development as well as supporting mom’s breastfeeding journey. . ✅ ESP for a healthier fetus growth 👉Plays crucial role in the fetus’ tissue and organ development as protein is the building block of the body. . . ✅ ESP for a steady breastmilk supply 👉Serves as quality protein to fulfll breastfeeding mom’s protein needs to encourage a constant production of breastmilk for baby’s optimal growth. . ✅ ESP for a healthier and more energetic pregnancy 👉Contains ideal amount of protein and carbohydrate to meet your increasing nutritional needs. It also provides sustainable energy for a more active you throughout your pregnancy. . You are lucky because this month we are having promotion for ESP. . ❤️Buy 6 FREE 1 ❤️Buy 2 5% OFF . Buzz Mommy F for more info. ☺️ . 013-8033850 . #espwithmommyf#esppromo#healthywithmommyf#pregnantwithmommyf#espbuy6free1
17.01.2019 21:38:01
.
Do you know that ESP is also for RADIANT and LUSTROUS SKIN? 💁‍♀️
.
ESP deliver
. Do you know that ESP is also for RADIANT and LUSTROUS SKIN? 💁‍♀️ . ESP delivers quality plant based soy protein essential for healthier and younger looking skin as it RENEWS skin cells at an optimal rate. 😍 . ✅ Hydrated and moisturized skin 👉 Stimulates the production of hyaluronic acid, capable to bind and retain water in skin cells, ensuring optimal hydration and moisture in skin. . . ✅ Younger looking skin 👉 Naturally contains isoflavones, a compound found in soy that inhibits the degradation process of collagen and elastin. A continuous supplementation of soy protein reduces the appearance of wrinkles, discolouration and helps to improve overall skin appearance. . ✅ Smoother skin and even skin tone 👉 Beneficial in improving skin texture and helps to lighten skin pigmentation for radiant, glowing skin. . . Don't have ESP? . . Don't worry. This month we have ESP Promotion. . . It is definitely the BEST time for you to grab from Mommy F. 😄. . ❤️Buy 6 FREE 1 ❤️Buy 2 5% OFF . Buzz Mommy F for more info. . . 013-8033850 . #esppromo#espwithmommyf#beautywithmommyf#espbuy6free1
17.01.2019 21:35:52
.
Truth or Myth? 🤔
.
Consume protein drink makes me fat?
.
Other protein drink I
. Truth or Myth? 🤔 . Consume protein drink makes me fat? . Other protein drink I’m not sure... but ESP... No way! . . ESP wont make u fat. In fact, a consistent consumption of plant-based, low glycemic index and non GMO Protein helps in weight management. . . This is because ESP is: ✔️ low fat ✔️ no added sugar ✔️ low GI ✔️ no cholesterol . And many more other benefits! . Anyway, Mommy F always advise, MODERATION IS KEY. anything you do or eat, don't overdo or overeat. Same for ESP too. . . Need more health tips? . . Feel free to chit-chat. By the way, we are having promotion for ESP this month ya. . . ❤️Buy 6 FREE 1 ❤️Buy 2 5% OFF . Click the link on Bio to place order. . 013.8033850 #esppromo#healthywithmommyf#espwithmommyf#espbuy6free1
17.01.2019 21:33:48
.
❤ Good morning Malaysia ❤
.
.
Remember to kick start your day with ESP because
. ❤ Good morning Malaysia ❤ . . Remember to kick start your day with ESP because it gives you long-lasting energy!! 😃 . Energizing Soy Protein delivers quality plant-based soy protein essential for long-lasting energy so you can do more in a day, every day! . ✅A boost of long-lasting energy. . 👉Soy protein has low Glycemic index (GI) that promotes steady blood glucose level, helping you to sustain energy, providing longer satiety effect and is beneficial for weight loss and long-term health. GI shows the effect a food has on blood sugar. Carbohydrates such as high sugar energy drink has a high GI, breaking down quickly and causing your blood sugar to spike and then plummet rapidly, leaving you feeling tired, irritable, and hungry. . ✅Up your performance levels. . 👉Involves in building and maintaining body muscle mass. A combination of regular exercise and a consistent daily intake of soy protein helps maintain your muscle mass and hence improve your exercise and sports performance. . ✅An improved stamina . 👉Rich in amino acids, it helps to support the production of long-lasting energy. A continuous consumption of soy protein was found to enhance the level of stamina. . Need more info about ESP? . Feel free to drop me a message. . 013.803.3850 . #esppromo#espwithmommyf#healthywithmommyf#espbuy6free1
17.01.2019 21:26:58
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
APA ITU ESP?
ESP adalah PROTEIN.

Dan protein adal
Shaklee_mummyezz_cantiksihat APA ITU ESP? ESP adalah PROTEIN. Dan protein adalah makanan sel. So cuba bayangkan sel sel yang halus tu dapat makanan yang elok sihat dan semula jadi, Insyallah dengan izin Allah effect dia akan pergi ke seluruh tubuh badan kan? Kulit jadi cantik, sihat, bertenaga dan banyak lagi. Tapi , macamana kalau tak cukup protein? Apa akan berlaku? Kalau tak cukup protein, badan kita akan terasa lemah, lesu, tak bermaya..akhirnya menggeletar. Boleh akibat gastrik. kolesterol tinggi, tekanan darah rendah..jadi pening. Punca ulser perut + ulser usus. Luka lambat sembuh akhirnya berparut. Ganggu penglihatan / lama kelamaan jadi kabur. Antibodi tak kuat. Bila kurang protein, badan tak boleh lawan penyakit yang datang sebab kurang ketahanan. Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
17.01.2019 20:56:26
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅me
Shaklee_mummyezz_cantiksihat ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅melembutkan kulit ✅memudarkan parut ✅memberi tenaga berpanjangan ✅mengenyangkan ✅kuruskan badan ✅milkbooster ✅kuatkan rahim ✅cegah gastrik ✅cerahkan kulit ESP bukan sekadar air soya biasa. Perbezaan ESP ialah: -1 canister seberat 850mg dihasilkan dari 30kg kacang soya non GMO -setiap hidangan ESP membekalkan 14g protein soya yang dapat membantu menurunkan paras kolesterol -protein yang mudah diserap badan yg membekalkan 9 jenis asid amino yg penting utk kecantikkan kulit, kuku dan rambut -tinggi dalam kalsium untuk melindungi tulang dan otot Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
17.01.2019 20:54:02
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
KESAN SAMPINGAN JIKA KITA AMALKAN ESP NI SECARA KO
Shaklee_mummyezz_cantiksihat KESAN SAMPINGAN JIKA KITA AMALKAN ESP NI SECARA KONSISTEN : Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri Membantu hilangkan parut jerawat di muka. Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur. Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. Menyokong kesihatan imunisasi badan. Mengawal paras kolesterol. Menyokong kesihatan jantung dan prostat. Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam. Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum. Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil CEPAT DAPAT KAN SEGERA SEMENTARA TENGAH MURAH Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
17.01.2019 20:47:09
Shaklee_mummyezz_cantiksihat  Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein T
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.* Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
17.01.2019 20:45:07
.
Enhance your energy level before and after your workout. .
.
❤TIPS❤.
Take ESP
. Enhance your energy level before and after your workout. . . ❤TIPS❤. Take ESP 30 minutes before your workout OR within 2 hours after your workout to speed up your muscle recovery. . . Need more tips? . Just drop me a message. . 013.803.3850. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1
17.01.2019 19:26:45
.
What else can you do with your ESP? 😄
.
Banana ESP Milkshake 🍌🍌🍌
.
Recipe:
.
✅
. What else can you do with your ESP? 😄 . Banana ESP Milkshake 🍌🍌🍌 . Recipe: . ✅Banana. ✅500 ml of cold water. ✅3 scoop of ESP. ✅Ice. . I've tried this before. It's super yummy! 😍 . Wanna give it a try too? . You are lucky that we have promo this month. 😉 . Buzz Mommy F if you wish to give it a try. . 013-8033850. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1#esprecipe
17.01.2019 19:22:54
.
Feeling sluggish in between meals? 😣
.
BOOST your energy level with ESP. 💪
.
P
. Feeling sluggish in between meals? 😣 . BOOST your energy level with ESP. 💪 . Perfect for your morning b or afternoon tea 🍵. . Say no to greasy or sweet snacks. 🍨🍪🍩🍦🍰🍭🍫 . Grab a hearty protein drink instead. 😉. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1
17.01.2019 19:19:03
.
💖 Pineapple Cocktial Shake 💖
.
Here is another nice recipe for you to play aro
. 💖 Pineapple Cocktial Shake 💖 . Here is another nice recipe for you to play around with your ESP. . Recipe for pineapple cocktail: ✅Pineapple ✅ESP powder ✅Cold water ✅Ice cubes . Wanna give it a try? Don't have ESP? . Lai, fast fast grab from Mommy F while it's under promotion. 😍 . Click the link at Bio to place your order. (For insta only). . 013.803.3850 . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#esprecipe#espbuy6free1
17.01.2019 19:11:18
. 💖ESP for Breakfast, Lunch or Dinner💖
.
✅Breakfast - Start your day with a heal
. 💖ESP for Breakfast, Lunch or Dinner💖 . ✅Breakfast - Start your day with a healthy drink. Blend ESP with your favourite fruits. It gives you ENERGY throughout your day. . ✅ Lunch - ESP drink gives you 104 calories per serving. You may skip your nasi lemak, fried kueh tiaw, laksa or mee kolok and replace them with ESP for your lunch. 😊 . ✅Dinner - Prevent midnight snacks by topping up your dinner with ESP to increase your satiety so you feel full longer. No more midnight supper. 😝. . Wanna give ESP a try? . Make sure you grab them from Mommy F. . Place your order by clicking the link at Bio (for insta only). . 013-8033850 . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1
17.01.2019 18:59:22
.
Fed up with plain ESP? 🤢
.
Don't worry. You can always add fruits to your ESP.
. Fed up with plain ESP? 🤢 . Don't worry. You can always add fruits to your ESP. . Here is another yummulicios recipe for ESP. . It's call Mango Tango Milk Shake 😍 . Recipe: ✅Mango ✅3 scoop of ESP ✅Ice cubes ✅Cold water . It's so refreshing to consume this beverage especially during the HOT weather 🔥🔥🔥 . I've tried this before. Love the CREAMY, RICH vanilla and mango flavour. . It's such a WONDERFUL Combo. 😘 . Don't have your ESP? . Don't worry. You can always grab it from Mommy F. . I have ready stock for you. 😉 . And I can give you best deal since we have Promo this month. . #esppromo#healthywithmommyf#espwithmommyf#espbuy6free1
17.01.2019 17:49:14
.
Protein is undeniably important as it plays various roles in your body. .
From
. Protein is undeniably important as it plays various roles in your body. . From the formation of cells to development of your muscles, skin, hair and even nails, your body needs a constant supply of protein to maintain optimum bodily functions. . However, your protein needs vary depending on your body and daily physical activity. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1
16.01.2019 21:03:17
.
Protein is undeniably important as it plays various roles in your body. .
From
. Protein is undeniably important as it plays various roles in your body. . From the formation of cells to development of your muscles, skin, hair and even nails, your body needs a constant supply of protein to maintain optimum bodily functions. . However, your protein needs vary depending on your body and daily physical activity. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1
16.01.2019 21:03:07
.
Protein is undeniably important as it plays various roles in your body. .
From
. Protein is undeniably important as it plays various roles in your body. . From the formation of cells to development of your muscles, skin, hair and even nails, your body needs a constant supply of protein to maintain optimum bodily functions. . However, your protein needs vary depending on your body and daily physical activity. . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1
16.01.2019 21:01:13
.
❤Who needs more protein?❤
.
Middle-aged people ✅
.
Consume more protein to :
✅
. ❤Who needs more protein?❤ . Middle-aged people ✅ . Consume more protein to : ✅slow down aging by combining exercise to maintain muscle and fitness . ✅ lower risk of heart related issues such as high cholesterol . 013-8033850. . #espPROMO#healthyandbeautywithmommyf#espwithmommyf#espbuy6free1
16.01.2019 20:56:16
.
❤Who needs more protein?❤
.
Middle-aged people ✅
.
Consume more protein to :
✅
. ❤Who needs more protein?❤ . Middle-aged people ✅ . Consume more protein to : ✅slow down aging by combining exercise to maintain muscle and fitness . ✅ lower risk of heart related issues such as high cholesterol . 013-8033850. . #espPROMO#healthyandbeautywithmommyf#espwithmommyf#espbuy6free1
16.01.2019 20:51:34
.
❤ARE YOU A BODY BUILDER?❤
.
Your muscles break down when you perform resistanc
. ❤ARE YOU A BODY BUILDER?❤ . Your muscles break down when you perform resistance training. . Consume more protein to: . ✅Rebuild and repair muscles . ✅Build lean muscles for a stronger, faster and fitter you. . We have ESP Promo now ya. . Don't miss this attractive deal! . #espwithmommyf#healthywithmommyf#espPROMO#beautywithmommyf#espbuy6free1
16.01.2019 20:48:55
.
❤NURSING MOTHERS❤
.
A breastfeeding mom requires almost twice as much protein
. ❤NURSING MOTHERS❤ . A breastfeeding mom requires almost twice as much protein than a non-nursing mom. . Consume more protein to: . ✅Maintain mother’s health to produce quality breastmilk. . ✅Optimise your infant’s growth and development since protein is an important component of breastmilk. . Wish to give ESP a try? . Click link at Bio to place order (for insta only @faye_organic_gallery). . 013-8033850 . #hardcorebreastfeedingmom#espwithmommyf#espPROMO#healthywithmommyf#espbuy6free1
16.01.2019 20:47:11
.
❤ARE YOU A WEIGHT WATCHERS?❤
.
A person with high metabolism rate burns more c
. ❤ARE YOU A WEIGHT WATCHERS?❤ . A person with high metabolism rate burns more calories compared to a person with low metabolism rate. . Consume more protein to: . ✅ Increase satiety so you feel full longer . . ✅ Help control the amount of calories that you’re going to consume in your next meal. . ✅ Maintain muscle mass as the more muscle you have, the higher metabolism rate you will have. . If you are a weight watcher, the simplest and easiest way for you to increase your protein intake is through dietary protein powders. . Just mix it with your favourite drink or you can blend it with your favourite fruits as a healthier alternative breakfast. Buzz Mommy F for more info. Or click the link at Bio if you wish to chit-chat with me. (for insta only @faye_organic_gallery). . #espwithmommyf#espPROMO#healthtipsfrommommyf#espbuy6free1
16.01.2019 20:46:41
.
❤ARE YOU A WEIGHT WATCHERS❤
.
A person with high metabolism rate burns more ca
. ❤ARE YOU A WEIGHT WATCHERS❤ . A person with high metabolism rate burns more calories compared to a person with low metabolism rate. . Consume more protein to: . ✅ Increase satiety so you feel full longer . . ✅ Help control the amount of calories that you’re going to consume in your next meal. . ✅ Maintain muscle mass as the more muscle you have, the higher metabolism rate you will have. . If you are a weight watcher, the simplest and easiest way for you to increase your protein intake is through dietary protein powders. . Just mix it with your favourite drink or you can blend it with your favourite fruits as a healthier alternative breakfast. Buzz Mommy F for more info. Or click the link at Bio if you wish to chit-chat with me. (for insta only @faye_organic_gallery). . #espwithmommyf#espPROMO#healthtipsfrommommyf#espbuy6free1
16.01.2019 20:44:44
.
❤NURSING MOTHERS❤
.
A breastfeeding mom requires almost twice as much protein
. ❤NURSING MOTHERS❤ . A breastfeeding mom requires almost twice as much protein than a non-nursing mom. . Consume more protein to: . ✅Maintain mother’s health to produce quality breastmilk. . ✅Optimise your infant’s growth and development since protein is an important component of breastmilk. . Wish to give ESP a try? . Click link at Bio to place order (for insta only @faye_organic_gallery). . 013-8033850 . #hardcorebreastfeedingmom#espwithmommyf#espPROMO#healthywithmommyf#espbuy6free1
16.01.2019 20:28:32
.
What is good for the mother is also good for the baby. ❤
.
Consume more protei
. What is good for the mother is also good for the baby. ❤ . Consume more protein to: . ✅ Build baby’s healthy cell growth. . ✅ Help in baby’s growth and development especially during the second and third trimesters where your baby undergo a rapid growing process. . ✅ Help mothers to gain more muscle and less fat. . Click link at Bio to place order (for insta only). . 013-8033850 . #healthtipsfrommommyf#espwithmommyf#esppromo#espbuy6free1
16.01.2019 20:24:38
.
What is good for the mother is also good for the baby. ❤
.
Consume more protei
. What is good for the mother is also good for the baby. ❤ . Consume more protein to: . ✅ Build baby’s healthy cell growth. . ✅ Help in baby’s growth and development especially during the second and third trimesters where your baby undergo a rapid growing process. . ✅ Help mothers to gain more muscle and less fat. . Click link at Bio to place order (for insta only). . 013-8033850 . #healthtipsfrommommyf#espwithmommyf#esppromo#espbuy6free1
16.01.2019 20:24:18
Shaklee_mummyezz_cantiksihat

Kenapa esp jadi pilihan ramai

KEBAIKAN : ESP SHAK
Shaklee_mummyezz_cantiksihat Kenapa esp jadi pilihan ramai KEBAIKAN : ESP SHAKLEE Untuk wanita yang ingin pregnant atau plan untuk pregnant : ESP pulihara dan pelihara rahim kita. Untuk wanita yang sedang pregnant : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran. Untuk wanita yang menyusu anak : ESP bantu memperbanyakkan pengeluara susu. Bila kita cukup protein, means kita akan cukup tenaga. Susu pun jadi berkhasiat. Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan. Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun akan kurang tau ^^ Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semunya cukup, In Sha Allah badan kita akan melawan sebarang penyakit yang datang. Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Hehehe ^^ Bila dah cantik, tak payah tepek makeup tebal-tebal pun takpe. Nampak natural lagi cantik tau. Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walapun puasa kita tak rasa lemah longlai sangat. Lapar dan dahaga tu memang la normal kan. Sebab tu tandanya gudaan Allah bagi sebagai ujian. Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
16.01.2019 09:01:13
.
Banana ESP Milk milkshake! 🍌🍌🍌 .
Forever my favourite ESP Recipe. 
Simple and
. Banana ESP Milk milkshake! 🍌🍌🍌 . Forever my favourite ESP Recipe. Simple and easy to prepare. 😄 Healthy and super nutritious. 😊 I call this my 1 MINUTE breakfast. 😍😍😍 It's super easy with Shaklee's Ferrano blender! ✅ 300ml of UHT milk ✅ 1 banana ✅ 2 tbsp of ESP ✅ ice cubes to your liking After blending your smoothie, just change the cap and that's your easy peasy breakfast done! . It's Yummy, Creamy and keeps you ENERGISED throughout the morning. 😍 Suitable for busy working adults, students, breastfeeding mothers, those on diet and etc. Grab a Ferrano blender together with your ESP from Mommy F. . Best deal from Mommy F. . Kindly click the link at Bio if you are interested to give it a try.. . #esppromo#espwithmommyf#healthywithmommyf#espbuy6free1#esprecipe
16.01.2019 00:34:19
.
STRAWBERRY SMOOTHIE🍓🍓🍓 .
This smoothie is creamy and delicious. .
It will give
. STRAWBERRY SMOOTHIE🍓🍓🍓 . This smoothie is creamy and delicious. . It will give you ENERGY and keep you satisfied for hours as it's got lots of protein - without many calories. 😉 Perfect, simple and healthy breakfast for busy people like you and me. . We have promo for ESP. . Click the link at Bio for more info ya. #esppromo#healthywithmommyf#espwithmommyf#espbuy6free1
16.01.2019 00:32:25
.
Remember to kick start your day with your ESP Protein. 
Say no to carbs. ❌
No
. Remember to kick start your day with your ESP Protein. Say no to carbs. ❌ No to sugary drinks. ❌ Here is a great recipe for your ESP Protein. Try this Avocado ESP Smoothies. . ✅Easy to prepare ✅Simple ✅Nutritious Wanna give ESP a try? Get yours from Mommy F. Kindly click the link at Bio for further enquiry. #esppromo#healthywithmommyf#espwithmommyf#espbuy6free1
16.01.2019 00:27:46
.
❤ Good morning Malaysia ❤
.
Here's another great recipe for you to kick start
. ❤ Good morning Malaysia ❤ . Here's another great recipe for you to kick start your day the healthy way. . 🌻ESP Oatmeal🌻 ✅Almonds ✅Blueberries ✅Oat ✅WalnutS ✅ESP . Benefits: 🍼 gives you energy 🍼 prevent from gastric 🍼 source of protein 🍼 milk booster 🍼 healthier hair and nails 🍼 healthier cholesterol level 🍼 beautiful skin 🍼 increase brain functions 🍼 proper functions of enzymes and hormones . Suitable for everyone. . Buzz Mommy to find out more. . 013.803.3850 . #espwithmommyf#healthywithmommyf#esppromo#espbuy6free1#esprecipe
15.01.2019 23:48:56
.
STRAWBERRY SMOOTHIE🍓🍓🍓
.
This smoothie is creamy and delicious. .
It will give
. STRAWBERRY SMOOTHIE🍓🍓🍓 . This smoothie is creamy and delicious. . It will give you ENERGY and keep you satisfied for hours as it's got lots of protein - without many calories. 😉 . Recipe: ✅Strawberries ✅300 to 400 ml Milk . ✅2 tbsp ESP . ✅Ice cubes . And blend everything together. . If you are using the Ferranno Personal Blender, you can just change the cap and bring the whole bottle along with you. 😍 . Convenient right? . Perfect, simple and healthy breakfast for busy people like you and me. . We have promo for ESP. . Click the link at Bio for more info ya. . #esppromo#healthywithmommyf#espwithmommyf#espbuy6free1
15.01.2019 23:46:26
Shaklee_mummyezz_cantiksihat 
ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅me
Shaklee_mummyezz_cantiksihat ESP PROMO DATANG LAGI!! Kebaikan ESP Shaklee 😍 ✅melembutkan kulit ✅memudarkan parut ✅memberi tenaga berpanjangan ✅mengenyangkan ✅kuruskan badan ✅milkbooster ✅kuatkan rahim ✅cegah gastrik ✅cerahkan kulit ESP bukan sekadar air soya biasa. Perbezaan ESP ialah: -1 canister seberat 850mg dihasilkan dari 30kg kacang soya non GMO -setiap hidangan ESP membekalkan 14g protein soya yang dapat membantu menurunkan paras kolesterol -protein yang mudah diserap badan yg membekalkan 9 jenis asid amino yg penting utk kecantikkan kulit, kuku dan rambut -tinggi dalam kalsium untuk melindungi tulang dan otot Utk pertanyaan lebih lanjut👇 Trust me!! Kak ezz www.wasap.my/60123717215 Harga mampu milik #jerawat#jerawatbatu#jeragat#bebasjeragat#tipsjerawat#tipsjeragat#parut#parutjerawat#parutjeragat#parutluka#shakleejb#shakleejohor#shakleesingapura#shakleeshahalam#shakleekualalumpur#codjb#codskudai#codmelaka#coddepanrumah#codkotabharu#kakezz#bijakvitamin#otg#justdoit#glorious#espshaklee#esppromo#esphargastudent#espterlajaklaris#espbuy6free1
15.01.2019 08:27:41
Next
loading