Harris theboss (@_harristheboss) — Chase things that deserve for you, not things that make u feel deserve..Always be humble to the ground..
Aku cuba yang terbaik..
Paham yang aku cuba..
#yezzy #adidas #vscofilter #vscoca
Aku cuba yang terbaik.. Paham yang aku cuba.. #yezzy#adidas#vscofilter#vscocam#vacation#igmalaysia
22.01.2019 12:15:20
Don’t leave me alone... I promisei stop smoking i start using NICG..
#ncig #vsco
Don’t leave me alone... I promisei stop smoking i start using NICG.. #ncig#vscofilter#kamon#kualalumpur
18.01.2019 12:47:35
Advertisement
Well i ask for better year this 2019
But as you know more you put hope more fuck
Well i ask for better year this 2019 But as you know more you put hope more fuckup it becomes..
12.01.2019 13:21:38
Lamborghini atau lambo gitu
Ada tak ada tak ubah diri ku.. #kedah #kedahan #buka
Lamborghini atau lambo gitu Ada tak ada tak ubah diri ku.. #kedah#kedahan#bukansenang#vscofilter#vscocam
25.12.2018 08:59:22
Hormat bukan sekali,
Banyak mula perhati, 
Terutama yang dengki,
Sekarang mula m
Hormat bukan sekali, Banyak mula perhati, Terutama yang dengki, Sekarang mula membenci... #vscofilter#vcso#vscocam#kedah#kedahan
20.12.2018 06:35:22
Apa guna siang jadi malam.. #vsco #vscocam #kedah
Apa guna siang jadi malam.. #vsco#vscocam#kedah...more
15.12.2018 16:06:27
Advertisement
Buat lah apa pon dalam hidop kau dan percaya akan ada mulut yang akan bunyi “kal
Buat lah apa pon dalam hidop kau dan percaya akan ada mulut yang akan bunyi “kalau aku tak dah buat mcm tu... kalau aku aku buat mcm ni..” Dan percaya jugak ke depan orang yang pernah kondem(kata) benda yang kau buat sebelum ni dia akan tiru buat jugak.. #vscofilter#vsco#vscocam
25.11.2018 06:43:42
Hidop mcm hg main bored game..
Pandai hg atur langkah hg menang.. Salah langkah
Hidop mcm hg main bored game.. Pandai hg atur langkah hg menang.. Salah langkah hg kalah.. Main lagi dan atur lagi langkah untuk menang.. sama jugak hidop hg tak lari buat silap dan belajaq dari silap tu.. #kedah#vsco
13.11.2018 10:07:07
Day by day past.. #vsco #lightroomcc #hujicam #kedah #kedahan
01.11.2018 08:03:39
Be a clown to make your self happy...
Don’t be clown to make other happy..
#ligh
Be a clown to make your self happy... Don’t be clown to make other happy.. #lightroomcc#vsco#kedah#kedahan
13.10.2018 16:59:25
Advertisement
And do your own way.. #vscofilter #lightroomcc #hushpuppies
09.10.2018 14:37:35
Do things for other and ignoring things u love..
Trust me.. u won’t enjoy doing
Do things for other and ignoring things u love.. Trust me.. u won’t enjoy doing it.. __________________________________________________ #vsco#lightroomcc#hushpuppies#kedah#instagram#kedahan
07.10.2018 04:30:28
Kadang2 caption gambar tu mcm kta kt diri sendiri..
Kadang2 caption gambar tu mcm kta kt diri sendiri.....more
03.10.2018 05:28:05
I be a gentleman if u ask me to be one..
I be a bad person if u treat me badly..
I be a gentleman if u ask me to be one.. I be a bad person if u treat me badly.. #vscofilter#vscocam#hujicam#lightroomcc#kedahan
26.09.2018 12:14:44
Advertisement
Not going anywhere
Not going anywhere...more
24.09.2018 05:14:02
Every people are actor..
Because everyone good on make since.. #vscocam #lightro
Every people are actor.. Because everyone good on make since.. #vscocam#lightroomcc#kedah#fujifilm
22.09.2018 09:12:22
Next
loading